Sayfalar

5 Haziran 2011 Pazar

English Home Güzellikleri


Merhabalar
İyi pazarlar herkese.Haftasonu gezmelerinin ganimeti English Home Spa seti.
Aslında içindekilerden çok kutusu ilgimi çekti.Çok şirin geldi bana :)
İçinden ne çıkacağını işin gerçeği düşünmeden aldım(daha doğrusu almışım kocişim öyle diyor :] )  ve sonucunda içindekilerde ayrı bir hoşuma gitti.


Sabun,Banyo Köpüğü,Havlu,Tarak ve Lif var içinde.
Sabun ve köpüğün öyle güzel bir kokusu var ki sanki minik bebeğin kokusunu andırıyor.Bu sebeple bir süre banyodaki dolabımı süsleyip havlularımı kokutayım diyorum :)



Sevgilerimle ..

5 yorum:

  1. canikom cidden bende kutuya bayıldım çok romantik ♥ bizler öyleyiz ya ambalajı cezbeder bazı şeylerin içeriği önemsizdir o an :)bende sırf bu kutu için hafta içi gidicem english home'a kesinlikle.

    YanıtlaSil
  2. kutu alınmayacak gibi değil gerçekten:)dışı ayrı güzel içindekiler ayrı güzel:)

    YanıtlaSil
  3. ben de çok beğeniyorum bu setleri=) güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
  4. vanilya's;dimi canım ya bazen sadece dış görünüş yeterli olabiliyor :) dantel ve beyaz olması zaten beni benden alan nokta oldu,ama içinden çıkanları da ayrıca sevdim,kokuları harika :) tavsiye ederim tatlım,sevgiler..
    bubenimolsun;gerçekten de öyle tatlım,içindekiler olmasa bile alıncak bir kutu,gerçekten içine bakmadım,sadece kokladım ve aldım,içinde sadece sabun var diye düşündüm ama açınca daha bir sevdim :)
    tubitos;teşekkürler tatlım,çok şirinler ama gerçekten..

    YanıtlaSil
  5. çok zarif güle güle kullan için dekiler de harika sevgiler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...