Sayfalar

14 Haziran 2011 Salı

Koton Kolyelerim...


Merhabalar
Bilmiyorum sizler nasılsınız ama benim alışveriş konusunda bazı takıntılarım var :)
Mesela bir markanın herhangi birşeyinden memnun kalırsam gider gelir başka çeşitlerinden toplarım :)
Bir süredir Koton'un takılarını çok beğeniyorum,işte bunlarda kolyelerime katmış olduklarımdan.
Bu aslında tek değildi en alttaki romantik şeyle bir aradaydı.İncili olan.Bir kolye içinde tam 6 sıra vardı oldukça abartıydı.zaten ayrı kullanırım diye aldım :)



Cameo'suz olmaz tabi...



Bunların da parlak parlak taşlarına bayıldım...



Romantik birşeyler...


Bu da bana köstekli saati andırdı..


Son olarak da fiyonklu ve kalpli birşeyler...

Sevgiler..

5 yorum:

  1. çok güzeller güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Bende çok severim koton'nun takılarını...hem uygun fiyatlı hemde çeşit çok oluyor. ilk iki kolye benim favorim oldu, iyi günlerde kullan cicilerini ;)

    YanıtlaSil
  3. Ezginin Günlüğü teşekkürler tatlım :)
    Çağla Şanlı;teşekkür ederim tatlım :)
    Pembe yastık;Evet kesinlikle fiyatları çok uygun,teşekkür ederim tatalım :)

    YanıtlaSil
  4. stil direktörü sayesinde herkes cameo sevmeye başladı ilginç!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...