Sayfalar

31 Ekim 2013 Perşembe

Mini Dore Bebek Eteği


Evet 2. parça da huzurlarınızda :) Nasıl sevdim bunu anlatamam.Hatta nasıl kombinleyeceğimi bile düşündüm.Sadece siyah çorap bulamadım bedenine uygun.Minnacık el kadar birşey öyle cici oldu ki..Üzerinde de pek güzel oldu :) Gördüğünüz gibi tam orta kısmı aldım..


Burası da arkası onu da yine ortalayarak aldım.Yanlardan birleştirdim ve eteği kıvırdım hepsi bu kadar :)

Bakın bakın minnoş 44 beden etek giyiyor :)Ceplerini de muhavaza attim :)


Bir önceki yazımı görmeyenlere işte eteğin ilk hali. Sanmayın ki sadece Elora'ya birşeyler yaptım.Aslında ilk önce 2 parça kendime yapmıştım :) Kalanlarla prensesime yaptım :) O kadar faydalandım yani..

21 yorum:

  1. Harika olmuş bayıldım !! :)

    YanıtlaSil
  2. Ama minicik süper birşey bu. Bende anlatamıcam şimdi ama çok sevdim.

    YanıtlaSil
  3. Süpersiniz yaaa.
    Sizin bloğu bulduğuma o kadar mutluyumki anlatamam .
    Her yeni postunda yeni şeyler öğreniyorum :)
    Yani kaç para olursa olsun o eteği alıp başka bir şey yapmak o anda inan aklıma gelmezdi ...
    AMa yaratıcılık bu demek işte.
    Tebrikler hepiniz iyi günlerde kullanın. Kendine yaptıklarını da merak ediyorum.
    Sevgilerimle....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Gülay Hanım :) Bir katkım oluyorsa ne mutlu bana..Tüm paylaşımlar bunun için zaten..Kendime yaptıklarımı da paylaşıcam elbet..Kocaman sevgiler benden de :)

      Sil
  4. Bu minik yavruyu böyle süslemeye devam ederseniz bir gün biri bir lokmada yutuverir severken. Allah bağışlasın,iyi günlerde giysin ciciklerini. Eteğe ve dünki patilere baktıkça avazım çıktığı kadar bağırarak bebek sevmek istiyorum. :)

    YanıtlaSil
  5. işte benim idolum haksız değilim yani :)

    YanıtlaSil
  6. Ben bu eteği ayakkabıdan daha çok sevdim sanki. Ayakkabı da müthiş bir başarı ve beceri gerçekten ama etek sanki daha sempatik daha kokoş. Pek yakışıcak süslü,çığlıkçı Eloraya:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herşeyin küçüğü daha sevimli zaten :)

      Sil
  7. ortalayarak kesme fikri harika!!!fotoları ilk gördüğümde el kadar eteğe ne uğraşmış dedim:))yaratıcılık bu kadar olur,maşallah..

    YanıtlaSil
  8. Canım supersin.Ben de kumaşını beğendiğim parçaları alıp bozup bişeyler uyduruyorum ama benımki uydurmasyon seninki bir harika;)
    Eteğe de bayıldım.Eloşa eminim çok yakışır.Öpüyorum ikinizi de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde de sizi öpüyoruz canım :) Teşekkür ederim :) Sen de paylaş eminim seninkiler de çok güzeldir..

      Sil
  9. iki kız annesi olarak eteğe bayıldım :)
    güle güle giysin
    penti de satılan opak çoraplarda çocuklar için her renk mevcut ama bedenler her iki yaş aralığında ilerlediğinden biraz uzunluğunu tutturmak zor !
    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. iki kız annesi olarak eteğe bayıldım :)
    güle güle giysin
    penti de satılan opak çoraplarda çocuklar için her renk mevcut ama bedenler her iki yaş aralığında ilerlediğinden biraz uzunluğunu tutturmak zor !
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet 2 yaş sonrası var hep bir de siyah bulmak öyle zor ki.Sorunca bile yadırgıyorlar :) 1yaşında bebek için siyah diyince ''ne siyah mı?'' cümlesi kuruluyor daima :)

      Sil
  11. Aslında ne yalan söyleyeyim bu etek bebişte nasıl duracak pek emin olamadım ama ben de ayakkabı fikrine ve sonucuna bayıldım. Bu arada beyaz çorap da olabilir bence, hem siyah çorap hem altın etek biraz fazla frapann kalabilir bebek kıyafeti için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siyah çorap alıp giydirdim aslında :) İg de paylaştımda burada fırsat olmadı.Kötü durmadı sanki ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...