Sayfalar

25 Kasım 2013 Pazartesi

Fikrimühim Breathe Right Kampanyası


Fikrimühim yep yeni bir kampanya ile farklı bir ürünü tanıma şansı sundu yine..
Daha önce deneyimlemediğim bir üründü.Bu çok iyi bir fırsat oldu.Hatta işin tuhaf tarafı sanki deneyimleyeyim diye olmuş gibi nezle oldum :( Önce kızım ardından da bana geçti malesef.Bu kış ikinci kez aynı şey yaşıyoruz.Önce o hastalanıyor ardından bana geçiyor.Bana geçince onunki de daha bir şiddetleniyor malesef.
Kış aylarında soğuk algınlığına bağlı burun tıkanıklıkları oldukça sık görülüyor.Mesela benim  genellikle biri açıkken diğeri tıkalı olyor ve bu inanılmaz sıkıcı birşey.Nefes almakta zorlanıyor insan.Burnundan nefes alamamaya başlıyorsun.Ve doğal olarak ağız sürekli açık kalıyorAğızdan nefes almakta bende boğaz kuruluğu yaratıyor ardından boğazlarımda ağrımaya başlıyor
Breathe Right bu durumlarda gerçekten inanılmaz bir rahatlama sağlıyor.Bant bu durumlarda  burundan nefes almaya yardımcı oluyor..
İlk etapta gerçekten işe yarayabileceğini düşünmemiştim.Bir bant nasıl burnu açar.Tuhaf karşılamıştım.Ama gerçekten tuhaf bir şekilde acıyor.Yalnız bandı gerçekten doğru noktaya takmak gerekiyor.İlk takmamda doğru noktaya takmıştım.Fakat 2. kullanışımda biraz aşağı takınca tabi işe yaramadı.Burun tıkanıklığı yaşadığınız bir anda mutlaka deneyimlemenizi tavsiye ederim..
Breathe Right burun bantaları ilaç içermiyor..Bu nedenle güvenle kullanılabilecek bir ürün.
Pek çok kişinin çevresinde alerjiye bağlı burun tıkanıklığı yaşayan kimseler vardır.Benim var mesela kit içerisinden çıkan numune ürünlerden deneyimlemeleri için onlara verdim..Onların kullandığındaki tepkilerinin sonuçlarını bekliyorum..
Bir de horlama durumlarında da etkili olduğu söyleniyor.Annem malesef böyle bir sıkıntı yaşıyor.Bunu da onda test edeceğiz bakalım sonuç nasıl olacak..


Sağlıklı günler mutlu haftalar herkese..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...