Sayfalar

26 Mart 2014 Çarşamba

Buğlem Elora'ya Mint Ceket


Anneli kızlı bir örnek giyme işini pek sevdim :)
Benim ceketimi daha önce bu yazımda paylaşmıştım.Eloş o zaman göbüşte :)
Şimdi birlikte giyelim diye bu küçücük ama bir o kadar güzel kumaşla kızıma ceket diktim..
Pratik bir kesim oldu yine..Hem çocuklar için o kadar da teferuata girmeye gerek yok sanırım.Kumaş esnek olduğu için sorunda yok zaten :)



Yakasındaki broşu da tabiki ben yaptım. Onu da ekleyince daha bir güzel oldu sanki..
Sevgiler..

19 yorum:

  1. yakışır minnoşa :) Ellerine sağlık canım, renk harika.

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım rengine :) Mutlu günlerinizde giyin dilerim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Becerikli anne, şanslı Eloşş ;) Güzel günlerde giyin canım sevgiler size..

    YanıtlaSil
  4. Çok şirin olmuş.Güle güle giysin fıstık

    YanıtlaSil
  5. çokk tatlııı olmuşş :) güle güle giysin şeker :)

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık çok güzel olmuş.Sağlıkla giysin Eloracık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım..Senin yakışıklı ne yapıyor bakalım..

      Sil
  7. canım eline sağlık tekrar çok güzel olmuş.bilgisayardan bakınca kumaşı daha net gördüm benim eşofman altı diktiğim kumaşa benziyor sanırım çok güzel bir kumaş ama ip çekiliyor kumaştan hatta aldığım kumaşçıya da söyledim onlar da birkaç kişinin daha aynı sorunla geldiğini söyledi umarım seninki benimkinden değildir insan emeğine acıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sevda'cım.Yok öyle çekme yapıcak bir tarz değil.Bakalım giyince görücez.İnşallah bi sıkıntı olmaz..

      Sil
  8. ÇOK şık bir ceket... iyi günlerde kullanılsın...

    YanıtlaSil
  9. Elinize sağlık. Harika olmuş...

    YanıtlaSil
  10. sen ne güzel şeysin canım benim:) çok uzun zamandır sessizce takip ediyorum seni taa minik prenses doğmadan çok önce.nedense yazmaya cesaret edemedim.bende Bulgaristan göçmeniyim ama daha eskilerde 1977lerden.birazda belki annen sayılabailcek yaştayım ama öyle severek takip ediyorum ki seni. minik prensese ve güzel annesine sevgiler.nevin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel sözlerinize çok teşekkür ediyorum Nevin Ablacım :) Sizin geldğiniz dönemde de bir çok akrabamız gelmişler.Biz bir sonraki döneme kalanlardan :) Nerede yaşıyorsunuz..Sevgiler,öpücükler..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...