Sayfalar

17 Kasım 2014 Pazartesi

Home Sweet Home


Daha önce buradaki yazımda bahsetmiştim başka bir kırlent daha yaptığımdan.Tabi araya o kadar çok şey girdi ki ancak tamamlanacak..
Bu aralar dikiş makinamla aramız biraz limoni :) Çok nazlanıyor dikerken.Biraz ihmal etmemden sebepmidir bilmem sürekli problem çıkarıyor :( Oysa benim aklımda ve planlarımda yapılacak bir sürü şey var..Geçen gün her yerini açıp bir güzel temizledim,yağladım barıştık sonra ne olduysa oldu yine sorunlu..Galiba servis yolları göründü :( Makina öyle yapınca ben de nakışla oyalanıyorum..Hem böylece yeni teknikler öğreniyorum..Daha önce yazdım ama yine belirteyim netteki videolar öyle güzel ki inanın yapmak isteyenler için inanılmaz yol gösterici...4 yıl önce kursa gitmiştim mesela bir kaç gün.Birşey öğretmek adına öyle nazlanıyor ki kurs hocaları,saçma sapan işle bir günü geçiriyorlar..Oysa ben daha çok şey öğrenmek istiyordum.Zaten o yüzden sıkıldım gitmedim..


Yeni öğrendiğim teknik yazı yazmadaki uygulama..Daha estetik duruyor..Hem yapımı oldukça basit..Tığ işindeki zincirler gibi bir görünümü var..


Güllerim olmassa olmazlarım..Çok seviyorum.Bence bu işteki en zarif model..Ama en parmak incitici olanı onu da söyliyim..Fazla zorladığım da hemen akşam su topluyor..


İşlemeye başlamadan önce kumaşımın uygun yerine yazıyı yazdım ve işlemeye başladım..Harfler tamamlandıktan sonra göz kararı güllerimi kondurdum..Tamamlanmış hali ile çektim ki daha net anlaşılsın.


Yazının  altına birkaç ekleme daha yapınca tamamlanıp kırlent halini alacak inşallah...
İyi haftalar herkese..

13 yorum:

  1. Çok muhteşem olmuş ellerinize sağlık, tam da home sweet home a yakışır bir çalışma olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum,çok mutlu oldum :)

      Sil
  2. inanılmaz güzel olmuş çok şık çok zarif ve de zevkli! yalnız kırlent halini de görmek isterim,
    bu işe merakı olmayan bana bile acaba dedirttin:)
    harikasın!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zevkli kesinlikle tavsiye ederim :) Eminim ne güzellikler yaparsınız..Çok teşekkür ediyorum..

      Sil
  3. Cok zarif gorunuyor. Ben de birseyler.cizdim.filan olur umarim :) Bir de hangi kumasi kullaniyosun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur tabi neden olmasın,bunun için uygun ketenler de var ama çok pahalı metresi,ben kanvas tipi tok kumaşlar kullanıyorum..

      Sil
  4. Yaa bak şimdi bu nakış işine özendim , neden tek bir hobi ile yetinemiyoruz ki :)) çok güzel bir çalışma olmuş canım, eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım,tavsiye ederim çok zevkli..

      Sil
  5. Harika ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  6. Güllerin harika, anlayamadım nasıl yapıldığını ama bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nette videolar var canım,ben hep ordan izleyip öğreniyorum,çok teşekkür ediyorum..

      Sil
  7. İngilizceye hayır

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...