Sayfalar

18 Aralık 2014 Perşembe

Tığ İşi Kırlent (Crochet granny squares)


Sadece kış gecelerine yakışır bence yünlerle uğraşmak..En zahmetsiz iş bence bana göre..Bu yüzden yaptığım diğer işler arasında joker işimdi kendileri..Bu motifi ( granny squares) ilk kez denedim..Keyifli güzel..Çiçek yapmaya nazaran daha az uğraşlı..Tabi yine youtube videoları sağ olsun oradan bakarak yaptım..Yapmak isteyenler bir sürü video var..


Koltuğumun kılıfının renklerine uygun iki renk tercihim oldu..16 motifle oluşturdum.İsteğe bağlı olarak dolgular 3 sıraya cıkarılıp motif büyütülebilir..İp olarak Alize Cotton Gold kullandım..


12 yorum:

  1. çok cici olmuş! kareli koltuk kılıflarınla bir uyum içindeler..
    ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. eline sağlık. cupcake kırlentte çok şirin. örgü, elişi biraz sabır işi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle canım ama ben severk yapıyorum,evdeki can sıkıntıma iyi geliyor..

      Sil
  3. elinizin değdiği her yer güzelleşiyor ilham alan takip eden uygulayan yada benim gibi uygulayamayıp takdir eden çoktur eminim ..
    maşallah bu işiniz de her işiniz gibi özenli düzgün :)) tebrik ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum çok naziksiniz :) Ben de görüp beğenip kendimden birşeyler katıp uygulamaya çalışıyorum nacizane..Ben de birilerine ilham olabiliyorsam ne mutlu,sevgiler..

      Sil
  4. Her zamanki gibi harika olmuş canım. Ellerine sağlık. sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Sizin bu değişik ve şık kırlentlerinize bayılıyorum. Maşallah elinizde hızlı, resmen dokuyorsunuz.

    YanıtlaSil
  6. elime tıp, iplik alıp, hemen başlayasım geldi, harika olmuş, diğer yastıkların yanına da pek yakışmış, ellerine sağlık:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler,hemen alın diyorum o zaman...

      Sil
  7. SEHR schön geworden das KISSEN
    past perfekt zum SOFA
    liebe GRÜßE aus TIROL
    bis bald die BIRGIT

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...