Sayfalar

31 Mayıs 2015 Pazar

Mutlu Pazar Kahvaltıları...


Uzunca bir aradan sonra merhabalar...
Burada olmadığım sürece desteğini esirgemeyen herkese çok teşekkür ediyorum..
Çok şükür güzel haberler aldık.Annemin pataloji sonuçları çok güzel geldi..Öyle rahatladık ki.Kemoterapi ve radyoterapi bile almasına gerek olmayabilirmiş.Pet testi yapılınca karar verilecek.Sadece tedbir amaçlı belki sadece bir kaç seans radyoterapi alıcak..Babamın 48 seans aldığını düşününce 2 veya 3 tane hiç birşey..


Sağlıklı,huzurlu sofralarınız bol olsun..
Sevdikleriniz hep yanınızda olsun inşallah..
Ağız tadı bozulmasın kimsenin..
Hazır ağzımızın tadı yerine gelmişken,gözümüzü de doyuran bir sofra hazırlmak şart oldu..Bilenler bilir haftasonu kahvaltıları bizim için büyük keyiftir..Dışarıda kalabalığın içerisinde olmaktansa evde sakin ve huzurla sevdikleriyle kahvaltı yapmanın tadı paha biçilmez bence..




Fırfırlı amerikan servislerim son dikişlerimden..Nasıl olmuşlar bakalım..Beğendiniz mi ?




Sevgiler
Musmutlu pazarlar...

9 yorum:

  1. çok güzel bir sofra,hepsi harika gözüküyor.ellerinize sağlık.anneniz için allahtan bol şifalar diliyorum..

    YanıtlaSil
  2. Çok sevindim Hasibe hanım tekrar dönmenize özlemişim renkli sofralarınızı annenizden büyük geçmiş olsun bu da bir imtihan sonuçta tekrar büyük geçmiş olsun inşallah daha güzel haberlerinizi alırız(mevlüde)

    YanıtlaSil
  3. Gözünüz aydın Hasibeciğim. Gelmiş geçmiş olsun hastalıklar...

    YanıtlaSil
  4. Anneniz için çok sevindim acil şifalar diliyorum. Sofranız da harika tam benim renklerimde. Ellerinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,

    Nasıl özenilmiş güzel bir masa öyle ellerinize sağlık :)

    http://yenihayatiminilkgunu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. gözünüz aydın olsun canım benim. allah bir daha göstermesin inşallah. amerikan servislerini beğenmek ne kelime, bayıldım valla..

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar annenin rahatsızlığına üzüldüm ama sosnuçlar çıknça aldığınız güzel haberlerine de çok sevindim Allah dert verip derman aratmasın.Bir dönem yorumlarda sıkıntı oldu bende kopukluk yaşadım hiç bir bloğa yorum yazamadım. bu arada sende yokmuşsun anladığım kadarıyla . neyse inşallah daha da güzel haberler alırım. Tatlım ailene kocaman sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Harika olmuş.Ellerine sağlık canım.Annen için çok geçmiş olsun canım.Bende bebekten fırsat bulup bloga giremiyorum.Yeni okudum.Tekrar geçmiş olsun.Sevgiler.....

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...