Sayfalar

27 Ağustos 2016 Cumartesi

Dikiş;Çizgili,Çiçekli,Fistolu Bluz


Bu yaz bu kalıpla diktiğim bir sürü bluzdan bir tanesi de buydu
Bluz kalıbı 2013 temmuz Burda'sı 130 numaralı retro model.
Daha önce diktiklerim ise;Buradaki Beyaz fırfırlı bluz
                                   Buradaki Lacivert fırfırlı bluz
                                   Buradaki Beyaz Nakışlı Bluz


Kumaşı öyle güzel bir poplin ki,hem lacivert beyaz çizgili,hem fistolu,hem de çiçekli..Malesef çok küçük bir parçaydı..



Küçük hanım olmadam fotoğraf çekinmek ne mümkün,eşimin çektiği 50 fotoğrafın her köşesinde var
Mesela alttak, fotoğrafta eşime burda bi çeksene dedim.O koşturup oynuyodu,Gördüğü gibi koştu,şekilde görüldüğü üzre annesini sevgiye boğuyor (hem gerçek,hem mecazi anlamda ;))



5 yorum:

  1. SEHR süß IHR ZWEI
    und die BLUSE steht dir sehr gut,,,

    wünsche noch einen schönen TAG
    bis bald die BIRGIT aus TIROL

    YanıtlaSil
  2. Bayılıyorum senin fisto kumaş çalışmalarına.Sende görünce bende dikeyim istiyorum ama kumaşı almayı unutuyorum:)sanırım satılan yerde yok olsa gözüme çarpardı ve alırdım diye şuan aklıma geldi...mutlulukla giyesin prenses baya büyüdü maşallah ikinizede gülen yüzünüz solmasın tatlım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum Aysel Ablacım..Algıda seçicilik belki benim de önce onları gözüm arıyor..Seviyorum fistonun zerafetini..Kocaman sevgiler..

      Sil
  3. Bluzların hepsine baktım ve bayıldımm ,çok güzel olmuşlar,tek kalıp çok tarz...Ellerine sağlık.Minik kuşla da fotoğraflar şahane,kızlar farklı oluyor benim oğlanlar da hiç istemezler fotoğraf çektirmeyi.. Öpüyorum sizii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum :) Seviyor fotoğraf çekilmeyi,ama bir de annesi milyon tane çekip bunaltmasa :) Öpücükler bizden de..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...