Sayfalar

29 Temmuz 2018 Pazar

Beyaz Fisto Elbise



Merhabalar
Blogların eski halini ne çok özlüyorum..
Bizler için ne güzel arşiv oluyordu..
Şimdi herşeyi hızlıca tüketiyoruz..
Hala fırsat buldukça dikiş dikiyorum ama iş fotoğralamaya gelince paylaşamadan kalıyor...



Fisto elbise en son diktiklerimden..Burda'nın bu üst beden kalıbını öyle çok seviyorum ki,bluz elbise ne diksem bi kaç senedir hep kullandığım temel kalıp oldu..Kalıp 2013 temmuz Burda'sı 130 numaralı retro model.Robaya kadar kalıbı kullanıp,etek kısmına iki ayrı parça kullandım..İlk parça 25cm boyunda ve 120 cm eninde..Önce onu büzüp üst bedene ekledim,daha sonra 40cm boyunda ve 180 boyunda ikinci parayı ilk parçanın altına büzerek ekledim..Boyunun uzun olmasını eşim pek beğenmese de ben çok sevdim..Etek ucunda otoğralarda çok belli olmasa da ayrı bir fisto parça kullandım..



Minik kuşum boyuma yetişiyor artık..Bu yıl birinci sınıfa başlıyor..


Kocaman gülümsemem ve ben :)) Sanırım kumaşın en net hali bu fotoğrafta,diğerlerinde ışık fazla parlamış..

Sevgiler...

4 yorum:

  1. canım benim uzun bir aradan sonra buralara dönebildim inanki çok şükür iyiyiz hayatımızda güzel değişiklikler oldu 2017 haziran ayında emekli oldum hemen arkasından ağustos ve eylül aylarında iki kızımda evlendi ve kendimi toruna bakar buldum bu arada kayınvalidem ve babam çok yaşlandılar onlara zamana zaman bakmak yükünü üstlendim bloğumda da bazı sorunlar yaşayınca yayın ve yorum hiç yapamadım ama şimdi artık burdayım ben de blogları çok özlüyorum sanki lkocaman bir aileydik ama teknoloji maalesef birayleri be dolayısıyla bizleride rüzgarında sürüklüyor kızın kocaman olmuş maaşallah tekrar görüşmak dileğiyle kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağlıkla sıhhatle emekliliğinin tadını çıkar inşallah Şükran Ablacım..Ne güzel sağlıkla büyüsün minikler de inşallah..Kızım arkadaş oldu bana artık resmen,kocaman sevgiler,öpücükler..

      Sil
  2. çok şirin, minik kuşun doğduğunu dün gibi hatirliyorum. Ahh seneler. Bloglar candır, devam etmeli... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyüdü gerçekten,buralar ne güzeldi hep üreticiydi..Birbirimizi heveslendirirdik,şimdilerde herkes hızlıca tüketme cabasında,bloglar can gerçekten,bize güzel birer anı defteri,sevgiler...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...