Sayfalar

5 Aralık 2011 Pazartesi

Limonlu Muffin...


Merhabalar
Haftaya tatlı bir başlangıç yapıyım istedim,herkese iyi haftalar diliyorum.
Bakmayın böyle muffin falan yaptığıma.Aslında şimdilerde diyetteyim :) Ama limonlu muffini yemeseydim,başıma birşey gelse neredeyse gözüm açık gidicekti :) Aslında limonu tuzlayıp yemeğe bayılırım,ama çaya çorbaya katmaktan veya limonlu birşey yemekten pek zevk almam,ama bunu öyle bir canım çekti ki...



Malzemeler
1 adet yumurta,1 su bardağı sıvı yağ,1 su bardağı süt,2 su bardağı toz şeker,tarifte 4 su bardağı yazıyordu ama bence 3 subardağı un yeterli gelicektir,1 paket kabartma tozu,3 adet limonun kabuğu .Tarif içerisinde limonun suyu yoktu ama ben 1 tanesinin suyunu da koydum.Ama tekrar yapsam 2.yi de ilave ederim.
Hazırlanışı;Öncelikle yumurta ve şeker mikserle güzelce çırpılır.daha sonra sıvı yağ,limon suyu ve süt ilave edilip çırpılmaya devam edilir.Son olarak un,limon kabuğu ve kabartma tozu ilave edilip çırpılmaya devam edilir.Karışım hamurdan herbir kalıba bir yemek kaşığı kadar koydum.Önceden ısıtılmış 170 derecelik fırında 20-25dk pişirdim...

18 yorum:

  1. eline sağlık canım,
    çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  2. pembe bloğum,teşekkür ederim canım..

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık şekerim ne tesadüf ki Bende bugüne limonlu bir kekle başladım..Bayılırım narenciye tadında keklere...

    YanıtlaSil
  4. insan rejime girince hiç yemeyeceği yiyecekleri, aklına gelmeyecek tatlıları kurabiyeleri bile canı istiyor benimde kilo problemim var hergün ayrı bir diyete başlıyorum akşam bırakıyorum offff:((

    YanıtlaSil
  5. Nefis görünüyorlar tatlım, bugün için değişik bir tat arıyordum, şimdi yapmaya gidiyorum ben de :)

    YanıtlaSil
  6. evcilik;oohh afiyet olsun,yemesi çok keyifli de bir de gelsin kilolar olmasa :( niye güzel şeylerin hepsi kilo yapıyo ama yaaa :((

    İsmini vermeyen arkadaşım çok haklısın,aynen öyle çekmiycek şeyleri canım çekiyo,hep bu son diyim mideye indiriyom ama malesef sonu gelmiyo..

    Fundacım teşekkürler tatlım,yap yap mutlaka belki minik beyin canı çekmiştir :)

    YanıtlaSil
  7. Canın mı çekti Hmmm düşüneyim bakayım niye acaba????

    YanıtlaSil
  8. :))) Yok Sebi'cim yok henüz ;)

    YanıtlaSil
  9. ellerine sağlık, nefis görünüyor.

    YanıtlaSil
  10. ihihih muffinlerin üzerindeki süslere bayildim :))

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  11. Noblesse;teşekkürler...

    güzelgül;meyve çatallarını ben de çook severek almıştım :)

    YanıtlaSil
  12. Ellerine sağlık canım öyle güzel olmuş ki yemeden durulur mu hiç:) oh limon limon...

    YanıtlaSil
  13. ben de su an cayimin yaninda bir dilim kek ile seni okuyorum ve tesadufe bak ki benim ki de limonlu-hindistancevizli. ellerine saglik canim, cok guzel gorunuyor muffinlerin. hele ineklerine bayildim :)

    YanıtlaSil
  14. çok şeker görsellemişin nefis görünüyor mis miss =) ellerine sağlık afiyetler olsun

    YanıtlaSil
  15. Nefis gözüküyor :) Ellerine sağlık canım. Bu arada, fotoğrafla ilgili sana ilk müsait zamanımda mail yazacağım - bugün bana bıraktığın yorumla ilgili ;) Ve o Ikea muffin kalıpları gözümden kaçmadı :)

    YanıtlaSil
  16. Selam,
    Ellerine sağlık nekadar hoş. Bende hiç yapmadım ama muflin yapmak istiyordum.TArifine bakacaktım.Kalıbını bile aldım hazırdı. Ama senin kalıpların çok güzel. Puantiyeli. Bu hafta sonu misafirim vardı ve bu tarif iyi oldu. Çok sağol canım.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...