Sayfalar

3 Ekim 2012 Çarşamba

Buğlem'in Odası (Kız Bebek Odası Dekorasyonu)


Merhabalar
Zaman zaman tamamladıkça paylaştım fakat şimdi topluca kızımın odasını merak edenler için işte bir kaç kare..
Oturma odamızı iptal edip oluşturduk odayı.Fakat kanepenin emzirme sürecinde bana fayda sağlıyacağını düşünerek kaldırmadık.Üzerindeki yastıkları yine kendim yaptım.


Daha önceden de yazmıştım ama tekrarlıyım.Odanın genelinde kullandığım kumaş English Home..
Yatağı,dolabı ve diğer raflar İKEA..


Sepet kılıfları,sandalye kaplanması,perdeler ve yastıkları aynı kumaşla yapınca.Oda genelinde bir bütünlük sağladı..







Minik kalpli lavanta keseleri şimdi dolap kapaklarını süslüyor..Minik parçaları değerlendirmek amaçlı yaptım bunları da..


97 yorum:

  1. el emeği göz nuru bir oda.:) ellerine sağlıkcicim harika bir bebek odası olmuş:)

    YanıtlaSil
  2. bayıldım o yastıklar hele karyolasındaki tülden şahane. çook zevkli olmuş! Sağlıkla gelsin Buğlem:)

    YanıtlaSil
  3. çok ferah çok iç açıcı.. güzel günlerde sağlıkla yatsın odasında minik buğlem ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş, sevgiyle büyüsün..

    YanıtlaSil
  5. çok şirin sıcacık bir oda olmuş canım, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. Cok guzel olmus hem el emegi hem cok zevkle dosenmis.buglem gelsinde yatsin ounasin odasinda bir an once...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gelsin artık :) Çok çok teşekkür ediyorum..

      Sil
  7. eline sağlık ne güzel olmuş odası, üstelik herşeyde senin emeğin var bu çok daha değerli kılıyor, buğlem çok şanslı, hayırlısıyla sizin buğleme onun da size ve odasına kavuşmasını temenni ediyorum, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle büyük zevkle yaptım ki hepsini,beğenilmesi de ayrı mutluluk,çok çok teşekkür ediyorum..

      Sil
  8. harika. sağlıkla gelsin güzel odasına.

    YanıtlaSil
  9. En şık bebek odası mı ne! Hayırlısıyla güzel odasına gelir inşallah Buğlemcik :)

    YanıtlaSil
  10. çok çok güzel kuzunun odası hayırla gelsin mışıl mışıl uykuları olsun :)

    YanıtlaSil
  11. Buğlem'in çok güzel bir odası olmuş, sağlıkla doğup büyüsün inşallah.

    YanıtlaSil
  12. Şahane olmuş tatlım, her bir tarafına anne eli değince o odada uyumaz mı küçük Buğlem...
    Allah sağlıkla gelmesini, huzurla, güzelliklerle büyümesini nasip etsin. Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiin,inşallah..Çok çok teşekkür ederim canım :)

      Sil
  13. ne tatlı bir kız odası bende bebek istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah en kısa sürede size de nasip olur bu güzel duyguyu tatmak..

      Sil
  14. Bu zevkle , istekle, mutlulukla ve özlemle işlediğin ,diktiğin, hazırladığın her karesi çok güzel gözüken kızının odasını işallah sağlık ve mutlulukla kullanmak nasip eder ve hep sağlıkla kullanırsanız...sevgiler.Allah bir avazda kurtarsın seni .....sevgilerimle.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiin inşallah,çook çok teşekkür ediyorum,gerçekten büyük keyifle yaptım herşeyi,böylesi güzel beğeni sözleri duymak da ayrı keyif :)

      Sil
  15. Ne huzur verici bi oda.Ellerine sağlık marifetli anne :) Allah bir an önce sağlıkla kızına kavuşmayı nasip etsin...

    YanıtlaSil
  16. Bayıldım odasına, 41 kere maşallah denirya, işte öyle..Artık sadece sağlıkla gelsin Buğlem bebek inş..sevgiler..

    YanıtlaSil
  17. Bayıldım rüya gibi bir oda olmuş çok zevklisin ellerine sağlık güle güle büyütürsün bebeğini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah hepimizin bebeği mutlulukla büyür canım,teşekkürler.

      Sil
  18. Nasıl süslü-pıtış pıtış bir oda olmuş canım, tek kelimeyle bayıldım. becerikli hatun olmak böyle bişey sanırım. Buğlem sağlıkla, mutlulukla büyüsün odasında.

    YanıtlaSil
  19. Canım ellerine sağlık çok güzel bir oda olmuş. sağlıkla gelsin artık Buğlem kızımız:)...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet yaaa,gelsin artık :) Teşekkürler tatlım..

      Sil
  20. harika olmuş ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  21. BASMADA FİSTAN KUMAŞ SEÇİMİN HARİCİNDE GERİSİÇOK GÜZEL OLMUŞ

    YanıtlaSil
  22. Allahım Yarabbim, bu ne güzellik yahuuu.BAYILIYORUM VALLA CANIM ELLERİNlE YAPTIKLARINA.



    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bakan güzel görüyor,çok teşekkürler canım benim...

      Sil
  23. cok zevkli bir oda! bizim de odamiz tamamlandi sayilir:)

    http://thebabyboybump.blogspot.com/2012/10/nursery-almost-done.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bekliyoruz o zaman sizin ayrıntıları da canım...

      Sil
  24. Ellerine sağlık duvar detayını görmemiştim ayıla bayıla baktım fotoğraflara..
    Bbende artık bir dikiş makinası alsam keşke fikir bol fakat icraat yok.
    Bu arada 5-6gün oldu bloguna bakalı hemen bloglisteme aldım gerçekten bu olaya emek verdiğin belli.
    Çok sevdim keyif aldım yazılarından^^
    Huzurla,mutlulukla,sağlığıyla gelsin Buğlemcik..

    YanıtlaSil
  25. Ellerine sağlık. Çok güzel olmuş her şey . Allah hayırlısıyla uyumayı, uyuyupta büyümeyi nasip eder inşallah:)

    YanıtlaSil
  26. çoook tatlı olmuş odanız güzel günler geçirirsiniz inşallah . ah birde bu odalar böyle kalsa bebiş ayakladı mı ne düzen kalıyor ne uyum topla arkanı dön çekmeceler dışarıda badiler çoraplar sarkmış vaziyet oyuncaklar odanın dört bir yanında bu yetmezmiş gibi mutfaktan bulunan tencere kapagı hatta salata kurutma kabı bile odanın ortasında bizde durum bu bütün gün oda topluyoruz tabi birde şu varki eğer kızınız varsa ıslak mendillerle önce sağı solu sonra yerleri siliyoruz yardımcı olunuyor hiç üzülmeyin :))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminim bizim ki de öyle olacak :) Biraz ayaklanana kadar kalır belki :) Sağlık olsun,onlar sağlıklı olsun da,önemli olan o,çok teşekkür ediyorum :)

      Sil
  27. Bahriye Dönmez4 Ekim 2012 11:11

    Bu sıcacık pembecik odada mis gibi uykular uyusun, güzel oyunlar oynasın, sevgiyle mutlulukla büyüsün Buğlemciğim minik prensesim.. Ayy beni de heyecan sardı, sağlıkla gelse de o mis kokusunu içimize çeksek ;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy inşallah Bahriye Teyzesi,gelsin ama artık dimiii :) Öperim..

      Sil
  28. Allah sağlıklı, huzurla kullanmak nasip etsin inşallah...

    YanıtlaSil
  29. Çok güzel olmuş, çok zevklisin Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin, bu güzel odada güle güle büyüt bebişini, blogun da çok şeker
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herşey için çook çok teşekkür ederim,inşallah :)

      Sil
  30. ne kadar sade,ferah.güzel kızın sağlıkla büyüsün,huzurla uyusun burada inşallah.

    YanıtlaSil
  31. çok güzel olmuş ellerinize sağlık anne eli deyince bir başka tabii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük keyifle yaptım :) Çok teşekkür ediyorum..

      Sil
  32. :)çok güzel olmuş,ellerine sağlık
    Hadi artık sağ salim kavuşun birbirinize:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım,evet evet gelsin artık :)

      Sil
  33. Ellerine sağlık çok güzel olmuş.Bu güzel odada güle güle büyüt bebeğini.

    YanıtlaSil
  34. thanks a lot for giving a beautiful post here

    YanıtlaSil
  35. Bütünlük sağlamak demek her objenin, her nesnenin üstünü, perdeleri, yatakları aynı kumaşla kaplamak değildir. Bu sanırım bütün Türk'lerde mevcut bir dekorasyon hastalığı ama böyle bir stil yok maalesef. Onun dışında mobilya seçiminiz çok zevkli. Kızınız huzurla büyüsün odasında. (Ahu)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım zevklerin çeşitliği ile alakalı bir durum :) Ne güzel TÜRK olmamı yansıtan bir oda yaratmışım demek ,hiç stil kaygısı taşımadım :)
      Teşekkürler..

      Sil
  36. ne kadar güzel dekore etmişsiniz,küçük tatlı detaylar düşünmüşsünüz..bayıldım tek kelimeyle!
    buğlem adını da pek severim bu arada:)kızınız bu odada sağlıkla,huzurla büyüsün inşallah.
    sevgiler...

    hrklrdyrm.blogspot.com

    YanıtlaSil
  37. rüya gibi bir oda olmuş, çok zevklisin, şanslı kız:))))

    YanıtlaSil
  38. buğlem çok şanslı böyle zevkli bir annesi olduğu için. odaya da kızına da nazar değmesin inşallah :)

    YanıtlaSil
  39. çok güzelmiş ellerinize sağlık :)

    bende bloğuma beklerim beğenirseniz izleyicim olmanızı da isterim hoşçakalın:)

    http://suslupuslublog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  40. buğlemin odası çok çok güzel olmuş mutluluk dolu yıllar sizin olsun böylesine zevkli ve becerikli annesi olduğu için çok şanslı bir melek o sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  41. Merhaba Buğlemin odasına bayıldım, hepsinin senin el emeğin olduğunu biliyorum, maşallah :)) ben de oğlumun odası için tam bu boy sepetlerden arıyorum da bu beyaz hasır sepetleri nerden aldın acaba? ikea ve english homeda bulamadım maalesef :( senden fikir almak isterim.. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler,sepetler İkea'dan Canım..

      Sil
  42. canımcım sepetleri nerden almıştın?

    YanıtlaSil
  43. bende haftasonu gidicem alıyım bari. Sağol canım benim.

    YanıtlaSil
  44. Çok güzel bir dizayn olmuş gerçektende, özellikle renk seçimleri çocuğunuza hayat verecek cinsten. Fevkaledeninde fevkinde olmuş desem yeridir herhalde. Gerçekten belki abartmış gibi görünecek ama hakketen hayran kaldım bebek odanıza :)

    YanıtlaSil
  45. Harika bir oda olmuş.Tam bir kız odası.Dikiş dikmeyi ben de çok istiyorum ama henüz bir makine alamadım.Ben de oğlumun odasını kendim dekore ettim.Eğer ziyaret edip tavsiyelerinizi yazarsanız çok memnun olurum.

    YanıtlaSil
  46. Gerçekten harika tasarımlar.

    YanıtlaSil
  47. Merhaba, ellerinize sağlık çoook güzel olmuş :)

    Benim sormak istediğim sandalyelerinizi nerede yaptırdınız? Yanıtlarsanız çok sevinirim, iyi haftalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onları Mudo'dan almıştık,kumaş kaplamasını kendimiz yaptık.Tahta zımbası ile eşim kumaşı zımbaladı..

      Sil
  48. Şirinlik abidesi bir oda olmuş burası :)
    Bloğunuzu baştan sona, ilgimi çeken başlıklarla okurken denk geldim taa bu zamanlara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) evet baya emek vermiştim kızımın odasını hazırlmaya.nerdeyse herşey benim ellerimden çıktı ;)
      Teşekkür ediyorum

      Sil
  49. Kızınızın odasına bayıldım her şey çok güzel olmuş.Ben birşey soracaktım ikea beşikten memnun musunuz?kaç yaşına kadar kullandınız.iyi günler dilerim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok memnun kaldık..3,5 yaşına gelecek hala kullanıyoruz..Bir süre daha kullanırız sanırım..

      Sil
  50. HARIKA BIR ODA OLMUS COK GUZEL ELINE EMEGINE SAGLIK SAGLIKLA KULLANSIN

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...