Sayfalar

28 Mart 2014 Cuma

Neonlar,Yeni Ciciler...


Merhabalar
Bir haftanın daha sonuna geldik.Zamanın nasıl geçtiğini hiç mi hiç anlamıyorum.Evde kızımla hep aynı rutin yemeğiydi altıydı uykusuydu derken zaman hızlı hızlı geçiyor.Tabi ben bu arada artık evde bunalmaya başladım.Yeniden çalışmaya başlamak istiyorum ama kızımı bırakma düşüncesi da fena kemiriyor beynimi.Hakkımızda hayırlısı bakalım..
Havalar güzelleşince renkler de ön plana çıkmaya başladı :)
Neon ceketimi buradan hatırlayanlar vardır belki..
Bu cici kolye elime ulaşınca ilk onunla kullanmak istedim..
Artık internetten alışveriş ülke sınırlarını aştı.Fiyatların fazlasıyla uygun olması nedeniyle pek çok kişi artık yurt dışı alışverişi tercih etmeye başladı..
Ben de bana gönderdikleri mail sayesinde tanıma fırsatı yakalamış oldum DressLily sitesini.Bir sürü ürün çeşidi arasında ben risksiz kategoriyi tercih ettim.Aksesuarlar :)
19 günde elime ulaştı.Bir cicim daha var.İnstagramda paylaşmıştım :)
Pek sevdim ikisinide
Ayakkabılarımı da gecen yıl sezon sonu Mudo indiriminden almıştım.Canlı renklerin artık tam sırası..



Kolyemin yakından görünüşü.İncelemek isteyenler buaradan bakabilirler


Ya küpelerimin güzelliğine ne demeli :)
Kesinlikle İnceleyin derim
Sevgiler Mutlu Haftasonları

12 yorum:

  1. çok beğendim fotograflarını. renkler çok güzel olmuş bu bahar havasına yakışır şekilde... küpelere özellikle bayıldım ben de inceleyeceğim siteyi.. bu arada gayet fit görünüyorsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ediyorum.Çok fit olamasamda olmam için iyi bir motivasyon oldu ;)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Diimi canım..Herşeyle uyum sağlayabilcek bir model..

      Sil
  3. Ne tatlı olmuşsun böyle enerji dolu
    çok hoşş
    öperimmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım,ben de öperim kocaman..

      Sil
  4. özlemişi ya seni :)
    renkler çok iddialı sahiden ama cesaret işi ne yalan söyliyim :)
    bi de kahküllerin gözümden kaçmadı çok beğendim. ben de severim sana da çok yakışmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) evet minik bir değişiklik olsun diye kestim :) Saçlarım konusunda pek değişime açık değilim ne zaman birşey yapsam sonra mutsuz oluyorum :) Ama bu iyi oldu sanki..
      Sevgiler..

      Sil
  5. Canlı canlı bir kombin olmuş, ben çok sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım..Kışın koyu renklerinin aksine renkler enerji veriyor insana..

      Sil
  6. Neon renkler çok yakışmış ,saçlarınıda lütfen bir daha kestirme uzun saç sana bambaşka bir hava veriyor,iyi haftasonları diliyorum sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok kestirmiycem Meltem cim ben de seviyorum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...