Sayfalar

23 Eylül 2018 Pazar

Beyaz Fisto Fırfırlı Bluz


Merhabalar
Okullar açıldı koşturmaca başladı,bizim prenses bu yıl birinci sınıf..İşimiz zor,ödev yapmayı hiç sevmiyor :(
Bir yandan ben de bütün gün onlarca öğrenciye ders anlatınca anlatma işi hiç bitmiyor..


Fisto kumaşın zerafetine bayılıyorum..Dövizin artışı ile hazır giyim de fiyatlar zirve yapınca artık daha çok dikiş dikeceğiz sanırım..Açıkça söyleyeyim bir bluza 170 tl vermek hiç içimden gelmiyor..Bu bluz kalıbını bahar sezonu H&M den aldığım bir bluzdan çıkardım.Fisto kumaşa da 15tl verince %10 u kadar bir paraya mal etmiş oldum..
Bol fırırlı olduğu için 2metre kadar kumaş kullandım..


Arka kısım..


Ön kısmında biraz daha hareketli olması için başka bir fisto kumaş kullandım..





3 yorum:

  1. Doğru söylüyorsun , yine eskiye dönüp kendi giysimizi dikeceğiz gibi ...
    Tabii senin kadar başarılı olamayız ama denemek lazım. Eloracık ders yapmayı sevmiyorsa biraz zorlanacaksınız ama zamanla her şey yoluna girer sakın kendini de prensesi de üzme olur mu?
    Sevgiler canım 💓

    YanıtlaSil
  2. çok şık bir bluz olmuş. Güle güle kullanın <3 <3 <3

    YanıtlaSil
  3. Fisto herzaman zarif, şık, heleki bide beyaz olunca tam bir şaheser 😍 ellerinize sağlık, çok güsel olmuş. Ahh bu çocuklarla napıcaz biz, benim kızımda birinci sınıf bu sene, daha iki hafta oldu başlayalı, başladı ben sabah kalkmam, servise binmem demelere. Allah yardımcımız olsun hepimizin

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...