Sayfalar

21 Nisan 2019 Pazar

Siyah Beyaz Puantiyeli Ceket



Merhabalar
Bir eğitim öğretim yılının daha sonuna yaklaşırken bu ara hep bir dikiş dikme isteği içindeyim.Okul ve evden artan kalan zamanda makinanın başındayım.Diktikçe rahatlıyorum..Fırsat buldukça sizle de paylaşacağım..
Bu cekete çok benzer bir ceketi yabancı bir blogger da görünce çok beğenmiştim..Alıp stokladığım kumaşlar arasında aynı kumaştan olunca dikiverdim :)
Puantiye sevmeyen yoktur sanırım..
Kumaş likralı jean kumaşı..


Kalıp daha önceki ceketlerim için çıkardığım bir burda kalıbı..


Astar için beyaz poplin kullandım..Astralık kumaşlar polyester içerikli olduğu için rahat edemiyorum..


Düğmeler ve döndüğüm siyah biye sanırım en çok yakışan şey oldu :) Ben çok sevdim..


2 yorum:

  1. Düğmeler çok çok güzeller, bayıldım. Biye ile uyumu da harika olmuş.Yine çok güzel bir çalışma, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...