Sayfalar

23 Mayıs 2011 Pazartesi

Canon'umla İlk Kareler ve Mim..

Merhabalar
Biraz geç oldu ama öncelikle herkese iyi haftalar diliyorum.
Bu arada haftasonu Canon'uma kavuştum :)Canon 550d aldık. Artık fotoğraflar daha güzel olacak.Gerçi doğrusu ben öyle pek detaylı kullanmayı bilmiyorum ama zamanla alışıcam.Makinayla birlikte online eğitim seti de vardı,şimdilik kurs için vaktim olmadığından ordan faydalanıcam.İşte ilk denmelrden bir kaç tane :)
Sevgili Zeliha(Umut Sepeti) beni mimlemiş.Ve işte mimiz :)
1- Hayalinizdeki meslek nedir?
Çocukluğumda ben hep ne olucaksın sorularına doktor derdim :) Zaten ya öğretmen ya doktor olmak istemezmiydik hep :)
2-Çay mı kahve mi? Sütlü mü sütsüz mü?
İkisini de çoook severim,ama kahvem kesinlikle sütsüz olur,
3- En önemli makyaj hileniz ?
:)) Kaşlarım çünkü ben biraz kıl yoksunuyum :)
4- Tam şuan kucağınıza bir cin düşseydi ve 3 dilek hakkınız olduğunu söylese ne dilerdiniz?
Sağlık,sağlık,sağlık bence bundan önemli başka bir şey yok,sağlık herşeyden kıymetli herşeyin üstünde.Sağlık yoksa zaten olan başka bişeyin önemi kalmıyor.
5-Kahvaltı,öğle yemeği,akşam yemeği veya tatlı.Bu öğünlerden ömrünüz boyunca yalnızca bir tanesini seçmek zorunda kalsaydınız  hangisi olurdu?
Güzel bir kahvaltıyla güne başlamadan asla yapamam..
6- Eğer Hello Kitty olsaydınız kurdelanız hangi renk olurdu?
Kesinlikle pembe :)
7- Eğer ömrünüz boyunca yalnızca bir tane takı takma seçeneğiniz olsaydı, bu ne olurdu?
Bu biraz zor ama sanırım kolye,
8- Sahip olmak istediğiniz yetenek,
Çok güzel bir şekilde keman çalabilmek isterdim,
9-Eğer geleceği görme şansınız olsa,görmek ister miydiniz ? 
Sanırım ben de görmek istemezdim,
10- Gizli ünlü Aşk ?
Hiç öyle bir durum yaşamadım,benim tek aşkım kocişim ;)
11- Neden blog tutmaya başladınız ?
Yaptığım herşeyi,dikişten yemeğe,örgüden,giyime,dekorasyondan... tümünü paylaşmak.Zaten hepimizin de tek amacı ortak hareket noktamız da paylaşmak değil mi.Eee tabi yaptıklarımın beğenilip tüm güzel kalpli insanlardan güzel yorumlar almak en güzel tarafı.
12- şimdi bu mimleri kime göndereceksin?
Herkeze gitsin,olmaz mı :)
 
 
 
 

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...