Sayfalar

20 Mayıs 2011 Cuma

Beyaz El Yapımı Çantam ...

Merhabalar..
Şimdiden iyi haftasonları herkese..
Dün gece hafif şekilde depremi hissedenlerdenim.8.katta olunca tabi daha çok sallandık.Ben değil ama eşim fena korktu.Diğer depremde Yalova'da olduğu için çok etkileniyor.Depremle alakalı konuşmak bile ürkütürken salllanınca çok koktu.

Beyaz çanta kullanmak biliyorsunuz ki zor.Çabuk kirleniyor ve yıkanamıyorsa eğer kullanımdan kaldırmak zorunda kalabiliyoruz.Bu çantayı da bu sebeple kendim yaptım.İçine çiçekli kumaştan da astar yaptım.Sapını ise göze daha hoş gözüksün diye kendi kumaşından örerek oluşturdum.Eee tabi bir de süslemesek olmaz :) Kendi kumaşından bir de fiyonk da süsünü oluşturdu.Nasıl olmuş bakalım ?


Sevgiler..

12 yorum:

  1. nası da şeker olmuş içi falan. güle güle kullan canm:) ben de çok korkarım depremden, allah beterinden saklasın... çok geçmiş olsun size de..

    YanıtlaSil
  2. Burcucum teşekkürler canım,sorma gece gece fena korktuk,gerçekten Allah beterinden korusun hepimizi..

    YanıtlaSil
  3. ay çok güzel olmuş güle güle kullan keske yapım aşamalarını da paylaşsaydın..

    YanıtlaSil
  4. bubenimolsun.;teşekkür ederim canım :)haklısın bazen unutuyor insan yaparken fotolamayı :( başka sefere artık..

    YanıtlaSil
  5. el emeği gibisi yok, eline sağlık..

    YanıtlaSil
  6. Swotpisces;evet gerçekten öyle,insan daha bir keyifle kullanıyor :)

    YanıtlaSil
  7. Minik kuşum herşey harika çok güzel ama benim korktuğumdan neden bahsettin ki şimdi :))

    YanıtlaSil
  8. çokda güzel olmuş valla ellerine sağlık iyi günlerde kullan böylsi de pratik yıkar yıkar kullanırsın dimi..

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuş. Dikişler çok muntazam. Fiyonk ta çok şık olmuş. Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  10. güle güle kullan canım ne güzel olmuş :))

    YanıtlaSil
  11. Çok geçmiş olsun,Rabbim bir daha göstermesin..
    Çanta çok şık,güle güle kullan :)
    Bende bir mimin var,kabul eder misin?
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  12. çok şık bir çanta olmuş bu..bu tür becerisi olna hanımlara bayılıyorm Sabır işi gerçekten, sevgiler canım

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...