Sayfalar

22 Ekim 2017 Pazar

Buğlem Elora 5 Yaşında



Kocaman bir aradan sonra merhabalar..
Uzun aradan sonra mutlu bir kaç anla merhaba demek istedim..
Bizim minik prensesimiz artık kocaman 5 yaşında oldu..
Ikı yıldır okula gidiyor ve okulu inanılmaz çok seviyor..
Burada daha önce bahsetmedim ama 2 yıldır benim de bir sürü öğrencim var artık :)
Çalışma hayatı yorucu ama bir o kadar keyifli..



Koşturmaca arasında hazırlamaya çalıştığım bir doğum günü oldu bu kez :) Ama artık herşeyin bilincinde olduğu için o sabırsızlıkla o günün gelmesini bekledi..


İkram şekerleri için bu şekilde poşetler hazırladım.Doğum günü temamız istek üzerine Minie Mouse olunca bu şekilde süsleme yaptım..


Nefis cupceklerimiz teyzemizin ellerinden,sağolsun..


 Hama boncuklarla hediyelik Minie Mouse anı anahtarlığı hazırladım :)


Uzunca bir süredir fotoğraf makinasına kullanmayınca o gün azizliğine uğradık.AF'su bozulmuş :(


Dikiş dikmeye devam ediyorum fırsat buldukça ama fotoğraflama kısmı zorluyor..Bluzum yine kendi diktiklerimden.Ön kısmına hazır yaka kullandım..


Sevgiler..En yakın zamanda tekrar görüşmek dileği ile..

10 yorum:

  1. Nasıl geçti zaman yaaa beş yaşında demek, maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa gerçekten zaman miniklerle su misali Ebru'cum..

      Sil
  2. geçen aklıma geldiniz:)ne çabuk 5 değil mi iyki doğdun meleğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz Duygu'cum..Zaman çook çabuk geçiyor onlarla..

      Sil
  3. bloğunuzu sık kullanılanlara eklemiştim ve aylardır bakıyordum yeni yazı var mı diye. geri döndüğünüze sevindim. miniğin yeni yaşı kutlu olsun.
    sevgiler...
    yasemin erkoyuncu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Yasemin Hanım'cım..Aslında daha sık burada olmak istiyorum,inşallah zaman el verdikçe,sevgiler..

      Sil
  4. Önce hoşgeldin özlettin kendini... Buğlem çok büyümüş rabbim güzel yaşlar versin sağlık sıhhat başarılar içinde olsun...Her zamnaki gibi hamaratlığın hazırlığından sunumlarından bluzundan belli ,çalışma hayatında da kolaylıklar canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler Aysel ablacım,kocaman sevgiler..

      Sil
  5. merhaba, buğlem in doğum gunu kutlu olsun maşallah guzel kızınıza..
    sizi yazılarınızı resimlerin ok özlemişiz..inşallah bundan sonra daha sık bloğunuza yazı yazabilrsiniz..şinizde hayırlı olsun nerede çalışıyorsunuz acaba ne öğretmenisizni özel mi ?atamdınız mı ?
    tesekkürler sevgiler
    mrw

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler Merve'cim.MEB'de matematik(ortaokul),çok sağol..
      İnşallah daha sık burada olmaya çalışıcam..Sevgiler..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...