Sayfalar

29 Kasım 2017 Çarşamba

Fikrimühim Parodontax Kampanyası



Parodontax daha önce hiç kullanmadığım bir üründü..Fikrimühim aracılığı ile deneme şansı elde etmiş oldum..
Parodontax diş eti sorunları ve diş eti kanamalarına yönelik geliştirilmiş bir ürün..
Çok şükür ben hayatım boyunca diş problemi nedir bilmem.Hiç diş çürüğüm olmadı,dolgu nedir bilmem ama zaman zaman diş eti kanaması yaşarım..Hatta bazen aşırı bile olur..
Kampanya kiti elime ulaşalı iki hafta oluyor. İlk elime ulaşıp denediğimde açıkça söylemek gerekirse çok yadırgadım..Çünkü ürün alışık olduğum diş macunlarına göre oldukça farklı..tadı ilk denememde çok tuhaf geldi,daha önce kullandığım macunlar gibi mentol yada nane gibi fresh bi tadı yok..Fırçalarken ağızda köpük köpük olmuyor mesela bildiğin bir tabaka halinde ağız içine yayılıyor..İlk bi kaç sefer hatta diş eti kanamalarım da oldu ama gün geçtikçe diş etimde yarattığı etkiyi hissettikçe artık tadını da yadırgamaz oldum..Bilhassa sabah uyandığımda ağzımda önceleri oluşan o kötü tad olmuyor ya en çok o yönünü sevdim sanırım..Hatta şunu söyleyebilirim ki diğer macunu sürdüğümde bu kez sanki deterjan sürmüşüm gibi hissettim :)



Parodontax tadıyla da farklı! Parodontax diş macunu, tuzlu tadını içerdiği sodyum bikarbonatdan, keskin tadını ise bitki özlerinden almaktadır. İlk kullanımlarda alışılmışın dışındaki tadı ile dikkat çeken Parodontax, ağızdaki zararlı bakterilerin kesinlikle hoşlanmadığı bir üründür. Damak zevkinden çok ağız sağlığını ön planda tutan Parodontax diş macunu, ayrıca içerdiği sodyum bikarbonat sayesinde köpük oluşumunu da engeller. Sanıldığının aksine bol köpük, etken maddenin diş yüzeyinde kalma süresini azaltarak olumsuz bir etki yaratır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...