Sayfalar

29 Kasım 2017 Çarşamba

Payetli Çocuk Ceketi


Dikiş dikmeye fırsat yaratıyorum fakat iş fotoğraflamaya gelince zorlanıyorum..Paylaşamadığım o kadar çok şey var ki..Fotoğraf çekenim yok malesef,eşim hep nazlanıyor,yok öyle yok böyle..


Birşey dikttiğimi görmesin bana mı,bana da dik diye tutturuyor küçük hanım..Bir de pozlarımız var ki artık şaşılası..


Kalıbını yine Burda'dan çıkardım ama hangi sayı hatırlamıyorum..
Pırıltılı olması ayrıca cezbetti,pek bi sevdi yavrum..
İçine astarı yine penyeden yaptım..
Ön yakaya kapatmak için çıt çıt yapıp fiyonkla süsledim..



Yıllardır ayrılamaz parçamız köpüş

Sevgiler..

10 yorum:

  1. Buğlem maşallah yavrum sana büyüdükçe dahada güzel alımlı oluyorsun ceketin çok havalı pek cici annesi sanda maşallah payet dikmesi zor, sen üstesinden gelmişsin canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aysel abla gerçekten dikmesi en zor iki şey payet ve suni kürk,her yer batıyor,çok çok teşekkür ediyorum,kocaman sevgiler..

      Sil
  2. Yerim ben bu Cimcimeyi :)
    Ellerinize sağlık çok çok güzel olmuş.Kızınıza da kocaman MAŞALLAH,nazar almasın.Çok sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum,çok naziksiniz,sevgiler bizden de..

      Sil
  3. Ceketimi seveyim, yoksa kucuk mankenimi bilemedim.:)) Ama mankene gozum gonlum daha bir kaydi, itiraf ediyorum:))
    Ellerine saglik cok chic olmus, minnosada pek yakismis. Guzel gunlerde kullansin insallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ediyorum :)) Tabi mankenim daha güzel diimi,ama onu da ben yaptım ;) Kocaman sevgiler..

      Sil
    2. Hahahahaaaa cok guldum, ama haklisin ve tebrik ediyorum cok guzel yapmissin:))

      Sil
  4. Yine çok güzel olmuş. Paylaşmadığın çok şey biriktiğine eminim. Ara ara koy da içimiz açılsın özlemişiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yasemin'cim çok çok teşekkür ediyorum fırsat buldukça inşallah paylaşıcam..Kocaman sevgiler..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...