Sayfalar

21 Şubat 2011 Pazartesi

Dekorasyonda renkli,desenli kumaşlar ve Puf Kaplama

Merhabalar
Herkese iyi haftalar diliyorum :)
Dekorasyonda desenli kumaşların ayrı bir yeri var.Farklı ren ve desende kumaşlarla,hem de çok uygun fiyatlara evimizde farklı şıklıklar yaratabiliriz.Bu pufu alırken 2. resimde gözüktüğü gibi bir kılıfı vardı.Biraz daha göze hitap etmesi ve evdeki diğer renk kombinasyonuna uyması amacıyla bu kumaşı alarak ona böyle bir kılıf hazırladım.Kalıbı diğer hazır kılıfa göre ayarladım.Bu hali ile daha estetik durmuyor mu sizce de?


6 yorum:

  1. kesinlikle yaptığın kılıf daha hoş olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. desenli olan harika tabii:)) ya senn saçını başını yolucam ama nerden buluyosun bu kumaşları :) ikeadan di miii:) ben bi gidicem ikea ya gör bak neler alıcaam :))

    YanıtlaSil
  3. bencede yeni hali harika emeklerine sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Yeni haliyle çok daha güzel olmuş, ellerine sağlık canımmm :)

    YanıtlaSil
  5. EE TABİKİ SENİ YAPTIĞIN ŞEKERİM..

    YanıtlaSil
  6. Zeynep;Teşekkür ederim tatlım :)
    MODAVESAİRE;:))) evet tatlım İKEA,hadi sen de al da senden de fikir alalım..
    Sevil;teşekkürler canım,beğenmene sevindim..
    fundaceyhan;teşekkürler canım :)
    SEVECEN;:)))teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...