Sayfalar

12 Eylül 2011 Pazartesi

Ordu & Boztepe


Merhabalar
İyi haftalar herkese...
Ordu Boztepe'nin eşsiz manzarasından bir kaç kare..



Boztepe'nin manzarası eşliğinde yediğimiz pideler.Karadeniz'de ayran bu bakır bardaklarla içiliyor.Alışkın olmadığım için çok yadırgadım.Açıkça söylemek gerekirse ben keyif almadım.Cam bardakla içmeyi tercih ederim!! Ahh bir de yemek konusundaki şansızlığım.Her gittiğimiz yerde en son hep bana geldi.Herkes bitiriyor yemeğini ben bakıyorum.Zaman da kısıtlı.Hatta Amasya'da bu nedenle yiyemeden kalktım.Ben et yemiyorum,dolayısıyla ben ne seçersem en son hep bana geldi :(



   
   Şu güzelliğe bakarmısınız deniz ve gökyüzü bir leşmiş durumda.Uzansanız bulutları yakalayacak gibi oluyorsunuz..

12 yorum:

  1. Ben de gittim buraya, manzara harika gerçekten, sizin fotoğraflarda bir harika çıkmış .

    YanıtlaSil
  2. Çok çok güzel biryermiş canım yaa..
    Ülkemizde çok çok güzellikler var, ALlahım baştan sonra gezmeyi görmeyi hepimize nasip etsin inşAllah..
    Bu arada bakırda ayranı çok severim, iyi haftalar canım..

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel.Ben karadenizli olmama ve birkaç sende bir gitmeme rağmen senin kadar gezmedim görmedim oraları:)
    Turla gezmenin avantajı herhalde:)
    ve fotoğrafların yine çok hoş.sevgiler

    YanıtlaSil
  4. ne güzel fotolar bayıldım bir karadenizli olarak buraları kesin görmem lazım bir başkadır karadeniz sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Manzara muhteşem gerçekten ! Yemek konusunda yaşadıkların şanssızlık olmuş ama manzara lezzetiyle telafi etmiş anlaşılan :)

    YanıtlaSil
  6. bende bıtmeyen tatıl ıstıyorum , keyıfle ızlıyorum ve okuyorum yazılarınızı:) ne harıka bır dogal guzellıkkkkk manzara sahane

    YanıtlaSil
  7. Benim cennet memleketimm !!!
    FATOŞ

    YanıtlaSil
  8. Bahar teşekkürler tatlım,Karadeniz her köşesiyle bir harika gerçekten bizi kendine hayran bıraktı..

    pembesinti;İnşallah canım herkese nasip olsun da görsün gerçekten harika yerler var.Diyorum ya alışık olmadığım için ben yadırgadım tatlım bakırdan içmeyi,mesela kutu cola vs de hayatta içemem,iyi haftalar şekercim..

    eslemce;Teşekkürler tatlım,evet sanırım turla gitmek yeni yerler görme açısından daha iyi oluyor.Planlı hareket edildiği için kısa sürede bir çok yer görmüş oluyoruz.Memleketin bir harika..

    olsada yesek Suzan;Kesinlikle gez canım,biz hayran kaldık oralara..

    colette;Kesinlikle Nilgün Ablacım,bu manzarada bir bardak çay içmenin keyfi bile muhteşem..

    Kokoş Kelebek;Teşekkür ederim canım,bir gün fırsat bulup umarım siz de görebilirsiniz bu güzellikleri..

    FATOŞ;Memleketin gerçekten cennet Fatoşcum,bayıldık...Çok keyifli anılar kattı bize..

    YanıtlaSil
  9. canim resimler harika olmus hele o deniz yokmu okadar cok istiyorumki oralari gezmeyi ins nasip olur bu arada sende güzel cikmissin :))

    YanıtlaSil
  10. Manzaraya bayıldım, çok güzelmiş gerçekten :) Biraz daha fotoğraf yok mu? *-*

    YanıtlaSil
  11. çok şaşırdım, bu kadar güzel olacağını tahmn etmmiştim Ordunun.. gerçekten tüm fotolara hayran kaldım canm.. ooh ooh gez sen, çorumdan geç haberim olmasın :((

    YanıtlaSil
  12. Of of muhtesem! Enistemde Ordu´lu ve onun sayesinde de Ordu`nun güzelligini kesfetmistik ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...