Sayfalar

10 Kasım 2011 Perşembe

1881 - 193∞


"Benim naçiz vücudum elbet bir gün toprak olacaktır, ancak Türkiye Cumhuriyeti ilelebet payidar kalacaktır."

"Beni görmek demek mutlaka yüzümü görmek demek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu yeterlidir."

"Türkiye Cumhuriyetinin, özellikle bugünkü gençliğine ve yetişmekte olan çocuklarına hitap ediyorum: Batı senden, Türk'ten çok geriydi. Manada, fikirde, tarihte bu böyleydi. Eğer bugün batı teknikte bir üstünlük gösteriyorsa, ey Türk Çocuğu, o kabahat da senin değil, senden öncekilerin affedilmez ihmalinin bir sonucudur. Şunu da söyleyeyim ki, çok zekisin! .. Bu belli. Fakat zekânı unut! .. Daima çalışkan ol..."

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

Açtığın yolda,gösterdiğin hedefle her zaman yolundayım,izindeyim Atam..
Unutturmayacağım !!!

1 yorum:

  1. Bu güzel post için çok teşekkürler tatlı arkadaşım. Atamızın ruhu şad olsun, O'nu asla unutmayacağız.
    Geçmiş bayramını kutluyorum sevgiler.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...