Sayfalar

16 Şubat 2012 Perşembe

Madame Coco...


Merhabalar
Melekler ve beyazlarla...
Efendim,ben bazen birşeye takınca durmadan alıyorum.Madame Coco ile ilgili ilk peçeteliklerle başladı,öyle sevdimki meleklerini.Ardından melekli bir biblo ve aynayı evimize dahil ettim.Ev tekstil ürünleri de şahane ama malesef alamıyorum.Neden mi yeni evlenenler bilir.Çeyiz diye resmen ömrümün sonuna kadar yetecek havlu ve neversim var evde.Sanırım pek çoğumuzun da böyledir.
Unutmadan Madame Coco artık internet üzerinden de satışa başlamış.Hem de internete uygun fırsatlarla..
İşte buradan ulaşabilirsiniz.Madame Coco



Sevgiler..
Not:Bu arada aynanın fotoğrafını malesef duvarda alamadım,zira o zaman malesef benim yansımam gözüküyor ve aynanın şahaneliği belli olmuyor :)

37 yorum:

  1. 50tl uzeri kargo bedava yazıyor. sık kullanılanlarıma ekledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hem öyle hemde açılışa özel indirim var :)

      Sil
  2. aynen aynen çeyiz diye almışız da almışız dolaplar tıka basa, şimdi yeni birşey beğenince alamıyorum bende, yeni evleneceklerin kulağına küpe olsun, :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sorma tatlım yaa,bence de yeni evleneckler mutlaka okusunlar bunu ki,gereksiz yere doldurmasınlar dolapları :)

      Sil
  3. çok güzeller canım.güzel güle kullan.ben oğlanlarla çok uzun zamandıor beyazdan kaçıyordum ama artık herşeyim beyaz olsun istiyorum.nasıl olsa büyüdüler....sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beyazın insana huzur veren bir yanı var gerçekten,insan beyaza alışınca hep beyaz olsun istiyor,çok teşekkürler kocaman sevgiler :)

      Sil
  4. o çeyiz olayı acaip alınıp doldurulan dolaplar bazalar sonrasında sıkılıpta yeni şeylere hayran hayran bakmalar:)beyaz eşyaları çok seviyorum ama evim o kadar beyaz değil bu bakımdan zevkine hayranım:)bunlarda çok güzeller gülerek mutlu günlerde kullan:)
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aylin'cim çok teşekkürler.Sanırım hepimizin ortak sorunu bu gereksiz yere alınan çeyizlikler.Aslında belki de bizim aldıklarımızdan ziyade annelerimizin yıllar önceden biriktirmeye başladıkları şeyler.Çevremdekileri bu konuda özellikle uyarıyorum.Ama nafile :)Sevgiler canım :)

      Sil
  5. :)) çok güzeller:) Güzel ve huzurlu günlerde kullan inşallah:)Mağazaya da bayıldım:)Çok sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler tatlım :) Her ürünün huzur veren bir yanı var cidden,ruha dokunuyor..

      Sil
  6. Tek kelimeyle bayıldım canım , tam benlik ürünler , güle güle kullan .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Zeynep'cim,evet bence de kesinlikle öyle :) Sevgiler canım..

      Sil
  7. olsun senide görseydik aynada :) Güle güle kullan canım beyaz evinde beyaz aynanla ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekürler Merve'cim :)) Benim görüntüm aynayı gölgede bırakıcak diye gözükmedim :)))Şaka bi yana :)))

      Sil
  8. daha ne şahaneliğini göreceğiz ki Aktüel,güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  9. harika bir yer bende çok beğeniyorum aldıklarını çok beğendim canım mutlulukla kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler :) Çok güzel ürünleri var gerçekten..

      Sil
  10. çok güzeller.. hem beyaz hem melek.. çok hoş.. güle güle kullanın.. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum,sevgiler benden de..

      Sil
  11. beyaz ve melek ikiside saflığı simgeler süper

    http://mihracestil.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. Süper ve çok güzel. Bayıldım güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  13. hem beyaz hemde melekli.harika bir seçim olmuş.senin beyaz evinide bütünlemiştir.birde duvarda duruşunu çekersin artık.
    çeyiz olayında allahtan anneme yaptırmamıştım hiç.oda modası geçer zaten diye önceden dolaplar dolusu hiç birşey alıp, yapmamıştı.azar azar aldık.şimdi ne hoşuma giderse alabiliyorum.Kızları daha 7 yaş civarlarındayken bile çeyiz niyetine yemek,tencere takımlarını alıp bir yere koyanlar var.Ne feci birşey yaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım.Sen şanslısın o zaman.Biz iki kız kardeş,annem aynen yıllar öncesinden biriktirmeye başlamıştı :) düşün artık sonucu..

      Sil
  14. TANIŞTIĞIMA MEMNUN OLDUM CANIM
    :)))
    HOŞŞŞŞ BLOG
    BEYAZ HARİKA
    :)
    BANA DA BEKLERİM.

    YanıtlaSil
  15. merabalarr.bende takip edıyorum senı cok guzel seyler paylaşıyorsunn..bende sipariş verecektim bu peçete halkalarından.ama kredi kartıylamı ödeme yapılıyor sadece onu öğrenmek ıstedımm.bide fiyat 4.83ten kdvsi falan 9.83 yazıyor siz öylemı aldınızz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) Ben peçete halkalarını daha önce de paylaştığım gibi trendyol'da satış da olduğunda almıştım.O zaman kendi siteleri daha yoktu.trendyol da 6'lı set halinde satışa sunulmuştu.6 lı hali hemen hemen bu fiyattı.Yanlış anımsamıyorsam 19,90 gibi bişeydi.Fiyata şimdi baktım sitede 4,83..

      Sil
    2. TAMAM TŞKLER.KREDİ KARTIYLAMI ÖDEME YAPILYOR SADECE.?

      Sil
    3. evet sadece kredi kartı

      Sil
    4. teşekkur ederim evet öylemymış aradım sordumm..ceyizime alıcam ama sayende görmus oldum cok guzellerr.paylaştıgın herşey güzel zatenn;)

      Sil
  16. Süpermiş canım bunlar,hemen tıklıyorum kokoş madamın dükkanını...

    YanıtlaSil
  17. iyigünler bende biliyorum bu mağazayı harika şeyler var bende almak istiyorum ama çok güzel aynalar var gerçekten ben melekli aynayı almak istiyorum ama bilemedim kararsız kaldım bana yardımcı olurmusunuz.Bu arada seçimleriniz harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle teşekkürler,hangi konuda yardımcı olmamı istiyorsunuz acaba?Ayna konusunda ise benimki oldukça küçük,bilginiz olsun.Daha büyük birşey düşünüyor olabilirsiniz belki..

      Sil
    2. ayna konusunda yardımınızı istiyorum.odama ayna almak istiyorum ama melekli aynadan mı yoksa diğer aynalardan mı alsam bilemedim çok kararsız kaldım bana yardımcı olursanız sevinirim

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...