Sayfalar

27 Nisan 2012 Cuma

Pembe Kalpli Tütü Çocuk Elbisesi...

Merhabalar
Yine uzun bir ara oldu.Bu süreçte bizler çok şükür iyiydik,umarım sizler de öylesinizdir..
İlk trimesteri atlatınca herşey yoluna girdi çok şükür.
 

Elbise bir arkadaşımın kızının 5. yaş günü için.Bakalım Melisa beğenecekmi elbisesini.. Aslında başlıkta yazdığım gibi tütü olarak hazırladım ama,son kata organze tül dikince biraz minik gelinlik misali oldu.Askı kısmında biraz hareket olması adına uzun kurdela kesip fiyonk şeklinde birleştirmek daha uygun geldi.Tabi bu şekilde askıda çok belli etmiyor kendini,bir de kızımızın üzerinde görmek lazım.Asıl hareketi sanırım önündeki kalp halindeki minik çiçekler katıyor.Çiçekleri beyaz kumaştan kalp yapıp,silikonla yapıştırdım.Modeli arkadaşım netten bulmuş.Ben sadece isteklerini uyguladım..Rahat giyilebilmesi için bel ve göğüs kısmı lastik geçtim...Sizce nasıl olmuş...


Herkese mutlu haftasonları..Kocaman sevgiler...

9 yorum:

  1. Güller şeker hamuruyla yapılan pastalari andırıyor :) çok güzel olmuş eline emegine sağlık ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten andırıyor,çok teşekkür ediyorum..

      Sil
  2. Başlığı ve elbiseyi görünce "hah" dedim, "kız geliyor" :D

    Elbise pek bir güzel, pek bir şirin, güle güle giysin küçük hanım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Ahh bir kız gelse ben ona neler yaparım :) Henüz belli değil,ama rüyalarımda hep erkek bebek görüyorum,hayırlısı inşallah,çok teşekkür ederim Sevdiye Ablacım,sevgiler..

      Sil
  3. Aaaa ama çok güzel. Ellerine sağlık. Erkek mi kızmı öğrenince artık rüyaların tersi çıkar mı tezi için deneme yapabileceğiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler tatlım..:)) doğru diyosun,bakalım tersi mi kendi mi çıkacak rüyaların :)hayırlısı bakalım..

      Sil
  4. ayyyy sanırım kızzz :) öyle hissettim bi an:)
    önce sağlıklı hayırlı evlat versin Allah inşallah canımm. Allah sağlıkla ve kolaylıkla geçirebilecğin bi hamilelik süreci yaşatsın inşallah. Kız çocuk çok rahatsız eder derlerdi ama ben hamileyken şükür hiçbişeyim olmadı. Ayrıca deli gibi de tatlı yiyordum. Herkes erkek demişti bi ara dr a eminmisiniz kız olduğundan diye bile sormuştum :D, ne olursa olsun evlat EVLATtır. Bu arada elbise harika olmuş, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısmet bakalım,inşallah canım.Genelde herkesin tahmini kız yönünde ama,sağlıklı olsun da inşallah kız veya erkek hiç farketmez.Kocaman sevgiler,teşekkürler..

      Sil
  5. Canım sen o halinle nası yapıyosun bunca şeyi valla helal olsun diyorum sana:)

    Bu arada bende ödülün var sayfama bakabilirsin:)
    Sevgilerle...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...