Sayfalar

5 Haziran 2012 Salı

Kırmızılı Masam...


Merhabalar
İyi haftalar herkese..
Masam aslında geçen haftadan.
İnsanın hayatında özel arkadaşlar vardır.Mesafeler ne kadar uzak olsada  asla kopmazsınız.İşte benim için öyle olan candostum dediğim arkadaşım için hazırladığım bir masa.
Çok farklı birşey yok aslında.Artık birşeyler yaparken çabuk yoruluyorum .Ayakta kalmak zor oluyor.Aslında tek denediğim yeni şey sütlü irmik tatlısı idi ama onu da malesef fotoğraflamayı unutmuşum :)


21.haftada bize gelince,bir kaç gündür uyku düzenim alt üst olmuş durumda.Bel ağrısı vardı da şimdi bir de sırt ağrısı eklendi.Sabahları daha 6 olmadan uyanıyorum.Yataktan zor kalkıyorum resmen ağrıdan.Sonra başlıyorum dolanmaya.Uzun süredir yapmayı planlıyor fakat fırsat bulamıyordum.Ama nihayet artık kendimce düzene oturtup yürüyüş yapmaya başladım.Minik prensesim ise artık daha hareketli.Daha çok hissediyorum yavrumu :)


Kocaman sevgiler..

23 yorum:

  1. Masa çok güzel görünüyor sabah sabah canım çekmedi değil:)
    Bel ağrısı bende de başladı sırt üstü yatamamak çok kötü ama herşeye değer diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy canım benim senin için de hayırlısı olsun inşallah.Sorma öyle ama kesinlikle değer.Ağrıların arasında minik bir kıpırtısını hissetmek bile muhteşem :) KOcaman sevgiler :)

      Sil
  2. Masa super görünüyor,ellerine sağlık.Bendede sırt ağrıları ve erken uyanmalar başladı.Günden güne artabilir diyorlar ama miniklerimiz için değer diye düşünüyorum.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı zamanda aynı hisler :) Bu da demek oluyor ki dönemin gerlktirdiği şeyleri yaşıyoruz tatlım.Değer tabi onlar için herşeye değer :) Kocaman sevgiler :)

      Sil
  3. insanın içini kıpır kıpır eden tam yaz masası ;)
    yemeden doydum oluyor ınsan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet sanırım runnerdan dolayı kır masası görünümü uyandırıyor :)Teşekkürler canım..

      Sil
  4. harıka masalarından yıne :)çok renkli bır ınsansın bunuda masalarına yansıtıyorsun ,ellerine sağlık canım.Pembe bır bebek mama koltuğu bu masalara çok yakışacak ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok teşekkürler tatlım :) Kırmızı sever Merve'cim sanırım bu masa sana fazlasıyla hitap ediyor,öpücükler :)

      Sil
  5. Ellerinize sağlık.Poğaçalarınız çok güzel görünüyor ve ben hiç beceremiyorum şu poğaça işini.Rica etsem tarifini yazar mısınız?Zahmet olmazsa tabi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Zahmet olmaz canım eklerim tabi bloğa..

      Sil
  6. harika bir sofra olmuş, eminim çok lezzetlidir hazırladıkların, görüntüleri süper çünkü, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. Aa aaa benim kadehlerden :) zevklerde bir valla.harika görünüyor masan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadeh kardeşliği desene :)Kırmızı kırmızı Mudo'da görünce çok beğenerek almıştım bende :) Hem sofralara renk katıyor :) Kocaman sevgiler..

      Sil
  8. masan çok güzel eminim keyifli sohbetlere eşlik etmiştir canım sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum,benden de kocaman sevgiler :)

      Sil
  9. masa çok şık ve lezzetli görünüyor ellerine sağlık:)) bana da beklerim
    http://znurundunyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz bloğuma :) Çok teşekkür ediyorum,gelirim tabbi seve seve...

      Sil
  10. çok şık bir masa herşey uyumlu sıcacık

    YanıtlaSil
  11. Canım eklem ağrıların için hem yürüyüş,hem de güneş ışığı al.Kemikler için D vitamini şart,A vitamininin kemiğe daha çabuk geçmesini sağlar.Benim ağrılarım varmıydı unuttum,belkide biraz vardı ama çok uyuduğumu inkar edemem.Kendini yormamaya çalış,ağır kaldırma sakın.Öpüyorum güzel anneyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yürüyüşe başladım Sibel Ablacım :) Ama benim belimdeki ağrı sanırım fıtıktan kaynaklanıyor(bel fıtığı) Bele biraz daha fazla yük biniyor sanırım bu da ağrıya neden oluyor.Havların ısınması ile ben de de yine sürekli uyuma isteği doğuyor,belki gece çok sağlıklı uyuyamamın da etkisi vardır.Çok teşekkürler tavsiyelerin için,kocaman sevgiler,öpücükler..

      Sil
  12. çok güzel bir masaa:)
    masalarda kırmızıyı hep sevmiştim siz de çok güzel kullanmışsınız kırmızıyı.
    yemeklerde çok güzel duruyo elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)Hoş geldiniz bloğuma :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...