Sayfalar

27 Ekim 2014 Pazartesi

Buğlem Elora'nın 2.Yaş Günü'nden


Biz buralarda yokken ikinici yaşımızı kutladık..







Doğum günü 10 Ekim..Bayram sonrası ve kuzen düğünü öncesi bir zamana denk geldiği için o gün temsili bir pasta kesip üfleme ile başlayan pasta üfleme maceramız o günden beri katlanarak artmakta..Her akşam minik bir kek kurabiye ne olursa üstüne mum yakıp defalarca üflüyoruz :))
Anne yak yak,baba yine yine..
Ama alt karedeki mutluluğa ömre bedel,sizce de öyle değil mi..

 ,
 Bunlar daha önce burada paylaştığım hediye lavanta keselerimiz,işlemesi,dikimi tabi hepsini ben yaptım..


Şeker hamurlu kurabiyelerimiz
Yine kendim hazırladım..



Bezeleri minik kavanozlara doldurup bu şekilde süsleyerek ikram ettim..






İkramlarımız..

 Pastamız
Malesef eşim fanusun kapağını açıp çekmemiş
Görüntü pek de net değil
O gün koşturmacada benim fotoğraf makinasını elime alma şansım olmayınca ancak sadece bu kare var elimde..
Pastayı yine kendim hazırladım..




İkram kartalarımız


Peçetelerimiz


Mahsun prensesimiz :)

İşte bizden bu kadar,baş baş..
Not;Buralarda yokken merak eden,mail atan arkadaşlarıma hassasiyetleri için teşekkür ediyorum..Bu biraz zorunlu sonrasında biraz bilinçli bir ayrılık oldu..Son dönemdeki gelişmeler çok can sıkıcı ve endişe verici..Kaygılarım,endişelerim giderek artmakta :( Böyle bir ortamda çok pozitif ve umarsızca paylaşımlar yapmaya gönlüm razı gelmiyor..Her çocuk güzellikleri hak eder..Keşke yaşayabilse..Yarında gülümsemesi devam edebilecek mi kaygısı taşımak üzücü.. 

36 yorum:

  1. Zevkle okuduğum bir posttu tabi bunda Buğlem Elora'nın güler yüzü etkili oldu :))
    Maşallah çok tatlı görünüyor çok da güzel... Allah güzel ömürler versin.
    Hazırladığın masa da iştah kabartıcı ağzım sulandı doğrusu :))

    YanıtlaSil
  2. nice mutlu yılları olsun inş.

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar güzel bir kutlama olmuş. Buğlem Elora annesi konusunda çok şanslı. Her şey düzelecektir inşallah. Negatif ruh halinden çıkıp yakın zamanda neşeli olarakk bekliyoruz seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ruh halim negatif değil ama kaygılarım cok büyük canim..cok teşekkürler..

      Sil
  4. Sevgili Hasibe Buğlem Elora ya nice sağlıklı neşeli yaşlar diliyorum ne yazıkki son yazdıkların bizim gibi duyarlı anne babaların yüreğinde hissettiği kaygılar, umarım daha kötüye değilde daha iyiye gitsin..Doğum günü konsepti harika görünüyor ellerine sağlık ne mutluluk verici uğraşlar değil mi.. Seçtiğin renkler çok anlamlı bana göre..İnşallah hayatları da böyle mutluluk dolu geçsin..Pembe (hayatın güzelliği) ve yeşil (ise yine berraklığı sadeliği ve duruluğu simgeler ) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaygılanmamak mümkün değil Şükran ablacim..Tuhaf işler dönüyor..
      Güzel sozlerin icin cok teşekkürler..Güzel yarınları olsun yavrularimizin..

      Sil
  5. Mutlu, sağlıklı kocamaaaan bir sene diliyorummm tatlı Eloraaa <3

    YanıtlaSil
  6. Mutlu yaşlar çok tatlı maşallah

    YanıtlaSil
  7. Son paragrafa sonuna kadar katılıyorum. Her gün aklıma geliyor benim bebeğim bu ortamda dünyaya gelecek ve her şey günbegün kötüye gidiyor. Çok üzücü ve endişe verici...
    Doğum günü detayları ise harika. Renkler, ikramlar ve sunum dört dörtlük olmuş tebrik ederim, nice mutlu yıllar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir haber, saglikla gelsin inşallah Ebru'cum..cok sevindim senin adina..cok tesekkur ediyorum..

      Sil
  8. Fıstık fıstık fıstıııkkkk, minik prenses ne çabuk büyüdü böyle. allah daha uzun uzun seneler versin. Ellerine kollarına saplık canım, herşey harika olmuş her zamanki gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman çok hızlı geçiyor çocuklarla Aycan'cim..cok tesekkur ediyorum canim..

      Sil
  9. nice sağlıklı mutlu yıllara iyiki doğmuş :)

    YanıtlaSil
  10. Doğum gününüz kutlu olsun, ömrü boyunca sağlıkla mutlulukla ve sizlerle yaşasın inşallah

    YanıtlaSil
  11. Canımm herşey muhteşem olmuş ellerine sağlık..mahsun prensese nice mutlu huzurlu yıllar dilerim..
    Maalesef kaygıanmamak elde olamıyor.. Özellikle çocukların gelecekleri söz konusu olunca :(( Rabbim huzurlu günler göstersin hepimize inş... Sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Inşallah Sibel'cim cok tesekkurler...anne olunca herşey daha farkli oluyor..

      Sil
  12. hepsi çok çok harika olmuş ellerinize sağlık, çok hamarat ve sabırlısınız maşallah :) küçük Buğlem'in nesi var acaba, daha önce yazdıysanız ben görmedim malesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok şükür gayet sağlıklı..kaygim ülkemin icinde bulunduğu durumdan sebep..Cok teşekkürler..Birseylerle uğraşmak rahatlatiyor ve mutlu ediyor beni..üstüne böylesi güzel sözler duymak keyfimi daha da arttiriyor tabi :)

      Sil
  13. Öncelikle yine yaşlara beraber girersiniz yavrunuzla. hazırlıklar çok güzel olmuş ellerinize sağlık. Ayrıca ferforje kek standı, keselerinizi astıgınız ve kurabiyelerinizi koyduğunuz Tepsiye de bayıldım. Nerden temin ettiğinizi öğrenebilir miyim? Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler..inşallah..
      keseleri astigim ve beyaz kek standi English Home, pembe kek standi ile kurabiyeleri koyduğum tepsi Linens ten..

      Sil
    2. Teşekkür ederim gerçektende zevk sahibisiniz. Zevkle takip ediyorum. keşke daha önce görseydim oğlumun doğum günü için fikir edinirdim. Artık 2. yaşına inşallah. Bende bloguma beklerim. Sevgiyle kalın. sukrancapaylasimlar.blogspot.com

      Sil
  14. nice güzel yaşlara doğum günü kutlu olsun :) sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Tek kelimeyle ha-ri-ka! Eline koluna sağlık Hasibe'ciğim, harikalar yaratmışsın.
    Minnoş da dünya tatlısı olmuş :)
    Yalnız bu minnoş seni çok mu yormuş, biraz solgun gördüm sanki, belki de kendimden biliyor olabilirim =)
    Sağlıklı, mutlu nice nice yaşlar dilerim, çok güzelsiniz ***

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler Funda'cim..
      Fotoğrafa da yansımış demek yorgunlugum.Uykusu duzenli olmakla beraber nadiren 10-15 günde bir bazi geceler gece uyaniyor ve sabaha kadar uyumuyor.sansa kutlama öncesi geceyi seçti..gece uykusuz kalip bir de tum hazirliklarla yalniz başına ugrasinca epey yorgun düştüm canim..sevgiler

      Sil
    2. Maşallah küçük prensese nice güzek yaşları olsun.Masada süper görünüyor eklerine sağlık.

      Sil
  16. Ellerine , emeğine, zevkine sağlık canım herşey harika görünüyor. Güzel kızınızla nice sağlıklı mutlu seneler dilerim size.
    Kaygılanmamak mümkün mü ... malesef çok can sıkıcı. .. rabbim fırsat vermesin güzel yarınları olsun inşallah tüm yavruların . Sen yine de bizleri habersiz bırakma;-)

    YanıtlaSil
  17. Zaman ne çabuk geçiyor.Prenses kocaman olmuş:)Allah sağlıklı mutlu bir ömür nasip etsin inşallah.Yaptığın hazırlıklar,süslemeler,ikramlar çok güzel canım eline koluna sağlık:)Mutlu yıllar.....

    YanıtlaSil
  18. Nice sağlıklı mutlu yaşları olsun fıstığın allah bahtını güzel yazsın.Herşey harika olmuş nice nice doğumgünlerine.

    Gül yapımını anlatmanız mümkün mü :) çook güzel birçok şeyde kullanılabilir.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...