Sayfalar

7 Temmuz 2015 Salı

Kırmızı Fisto Anneli Kızlı Elbiselerimiz

Geçen yıl aynı kalıpla yine ikimize de sarı fisto ile dikmiştim bu elbiselerden.Buradan hatırlarsınız.O zaman da bayram da giymiştik.Hatta burada paylaşmıştım.Bu yılda bir farklılık olmassa yine bayramda giymeyi planlıyorum.Hem bayrama en çok kırmızı yakışmaz mı..


Kalıplar 2014 Temmuz Burda'sından.
Benimki 124B numaralı kalıp kızımınki ise 136 numaralı 
Sadece ben etek kısmını bu kez fazla kabarık tutmadım.Bu diğer kullandığım fistoya göre biraz daha kalın.O yüzden oldukça iri tutabilirdi beni.

Bu modelin göğüs kısmına bayılıyorum.



Yandan gizli fermuarlı yaptım..






11 yorum:

  1. Çok güzelllll bayıldım ellerine sağlık canım güle güle giyinin ana kız...

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuşlar bayıldım...

    YanıtlaSil
  3. Bayıldım ikisine de, çok şirinler, güzel günlerde birlikte giyin^^Bize de uğrayın, sevgilerle

    YanıtlaSil
  4. çok güzeller güle güle giyin ;)

    YanıtlaSil
  5. çok çok güzel olmuş ellerinize sağlık öncekini de çok beğenmiştirm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum,evet çok güzel bir kalıp çok sevdim ben de..

      Sil
  6. modelde renkte çok güzel ellerinize sağlık:)
    bende bloğuma beklerim ziyaret ederseniz çok mutlu olurum :):)
    sevgiler
    http://suslupuslublog.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. Tek kelimeyle harika olmuş. Bıcırıkla birlikte güzel günlerde giyin.

    YanıtlaSil
  8. AY MAŞALLAH NE KADAR MUNTAZAMLAR... :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...