Sayfalar

18 Haziran 2011 Cumartesi

Bir Davet Masası Daha...


Merhabalar
Bu sefer misafirlerimiz yurtdışındandı.
Kısıtlı zamanlarında bizleri de ziyaret etmeleri bizi çook mutlu etti.
Birlikte keyifli saatler geçirdik.


Bu sefer sade bir masa oldu.


Patates çanakları hazırlanışı basit,sunumu şık,yemesi keyifli bir tat.
Bundan başka bir postta ayrıca bahsedicem..


Ahh şu kurabiyeler kimsenin midesine inemedi :( Sadece fotoğraflarda kaldı.Neden derseniz.Onları yemekten sonra çayın yanına hazırladım malum.Masayı toparlarken ufak bir kaza mı desem nazar mı desem standla birlikte yerle bir oldular.Standın metal kısmı gevşemiş sanırım.Sonuç olarak ne yazıkki kimse tadına bakamadan(ki sadece bir tane ben yemiştim) atmak zorunda kaldım.O kadar da özenerek hazırlamıştım.

12 yorum:

  1. nazar...ay hemde onaları hazırlamsı ne zor bilirim üzüldüm valla

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık canım :) patatesli çanakların detaylı postunu bekliyorum merakla :)

    YanıtlaSil
  3. ben bu tür sade masalara bayılıyorum zaten yemekler renkli oluyor bir de tabaklar renk renk desenli olunca hoş olmuyo bence. çok sade ve zarif bir masa. eeee yemekler de harikaa:) süpersin süper canm:))

    YanıtlaSil
  4. paylaşınlarınız çok gusel ellerine saglık.bende beklerım bloguma sevgıyle kalın aymuca:)

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık canım masan herzamnki gibi şahane sade şık ve göz yormuyor ..kurabiyeler için üzüldüm gerçekten herşey çok leziz görünüyor ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. harika bir masa olmuş ellerine sağlık canım.ama kurabiyelere üzüldüm :(

    YanıtlaSil
  7. ne kadar şık ve tarz bir masa...bayıldım.... yiyecekler ayrıca şahane görünüyor, ellerine emeğine sağlık...

    http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. canım harika bir masa kurabiyellerine nazar değmiş kesin, canın saolsun

    YanıtlaSil
  9. ellerine sağlık canım görünüşünden de güzel olduğu anlaşılıyor boşver oda nazarın olsun :)))

    YanıtlaSil
  10. Canım ben seni izlemeye aldım diye biliyodum.Şimdi aldım :)
    Masan çok şık görünüyor ellerine kollarına sağlık.Ayrıca kanaviçe delisi olan ben modellere bayıldım.


    Çok öptüm.

    YanıtlaSil
  11. SEVECEN;hiç sorma canım ya o kadar uğraştım :( kısmet değilmiş yemek,
    Zeynep;teşekkürler tatlım,patates çanaklarıyla ilgili hazırlıycam tatlım,ayy bebişin canı çekmiştir şimdi :(
    MODAVESAİRE;teşekkür ederim şekercim ;)
    aymuca;teşekkürler canım :)
    necla;çok teşekkür ederim tatlım,beğenmene sevindim .)
    beijaa vintage;teşekkür ederim tatlım..
    gözde'nin gözünden;teşekkürler canım :)
    tubitos;sorma canım yaa,bana bir misafir gelsin illa birşey kırılıyor,tuhaf bir durum var,kimseye kısmet olmadı :( teşekkür ederim tatlım beğenmene sevindim..
    Çağla ŞANLI;teşekkür ederim canım :)
    Aycan;Masa için teşekkürler,kanaviçe son gözdem benim de zevkle yapıyorum :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. Bu sofraya bakınca sanki ben hazırlamışım gibi geldi, inanır mısın :)) Ben de senin gibi süslü püslü, bol detaylı sofralar hazırlamayı pek severim :) Zevklerimiz yakın birbirine ;)) Hatta hiç unutmam, geçen yıl bir keresinde masayı süslemekten yemeklere yer bırakmamışım, haha :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...