Sayfalar

16 Haziran 2011 Perşembe

Düğünler Başladı...



Merhabalar
Malum yaz gelince düğünler de başladı.Salı gecesi bir yakınımızın düğünündeydik.
Biraz kurtlarımızı döktük,yani çok öyle oyun oynayan biri değilim aslında.
Bu arada yaz geldi ben kilo vericem derken sürekli kilo almaya devam ediyorum :(
Evlendiğim günden bu yana 4 kilo oldu.Yalnız bütün yakınların ortak kanısı kilo bana yakışıyormuş.
Biliyorum ben üzülmiyeyim diye diyorlar.



Elbisemin önünde fiyonk var aslında ama hiç belli olmamış.
Elbise;Sabra
Ayakkabılar;FLO

8 yorum:

  1. Yaz demek düğün nişan merasimleri demek oluyor canım zaten, Allahım evlenenleri mutlu mesut etsin sende hiç kilolu gelmedin bana.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel çok hoşsun arkadaşım.
    kırkbinkere maşallah,hem marifetli hem güzel:)
    bende samimiyetle söylüyorum yakışıyor,yakışmış,çok hoş ya gerçekten.
    Ben zaten zayıflığı sevmiyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Ilk evlendigim zamanlar bende 1.senesinde 7 kilo almistim, sonra dank edince dikkat ettim, kendiliginden gitti. Ve bence de yakismis fazlan var gibi durmuyor ;)

    YanıtlaSil
  4. hanım hanımcık hoş olmuş tatlım,ama kilo alma vermek çokzor..ama şuanda kiloludeğilsin haberin olsun :)

    YanıtlaSil
  5. pembe esinti ;teşekkür ederim tatlım,evet ben de herkese mutluluklar diliyorum,kilolar konusunda bir olumlu not daha :)
    eslemce;canım benim çoook teşekkür ederim :) ne demişler bir gram et bin kusur örter ;) Ya evet aslında ben de o kemikleri sayılan görüntüden sevmiyorum ama sadece oram buram pörtlemese yeter ;)
    Vintage Duygular;aslında ben hep bilinçli ilerliyorum her aldığım gramla frene basma kararı alım aldığım yerde kalıyor :)
    inşallah benim de senin ki gibi kolaylıkla gider canım :)

    YanıtlaSil
  6. SEVECEN;teşekkür ederim tatlım :)
    diyorum ya dikkat ediyim derken gidiyor.Eşim zaten zayıf ona aldırıyım diye kendim alıyorum :(

    YanıtlaSil
  7. Çok şık olmuşsun. Siyah hep güzel gelir bana. Kilo konusu yaz gelince aklımıza geliyor. Eminim yakışıyordur ama hersene 1-2 kilo derken benim gibi 10 kilo fazlalı bir tip oluyorsun. En iyisi baştan kontrollü olmak. Kişisel tecrübe:)

    YanıtlaSil
  8. Bende beyendim gercekdende siyah elbisen ve saclarin cok yakismis:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...