Sayfalar

14 Haziran 2016 Salı

Anneli Kızlı Somon Tül Eteklerimiz


Bu tül etekleri çok seviyorum..Kızıma pek çok renginden diktim.Genelde ona diktiklerim kat kat oluyor ama bu kez ikimiz için dikeceğimden tek kat yaptım..Yoksa beni bi dünya gösterirdi :)
Dikmesi fazlasıyla kolay sadece dikdörtgen bir parçayı bel kısmından büz dik..Astarlı olduğu için aynı işlemi astara da uyguluyoruz tabi..
Bel lastiğini kıvırma şeklinde değil de ekleyerek yapıyorum..Böyle daha ince oluyor..





Öyle esprili bir çocuk ki..Hiç ummadığın anda bi espri patlatıveriyor..Yine gülmekten kopardığı anlardan biri :)



O güne dair bir de aile pozumuz




Tokalarımızı da tabi ki yine ben yaptım..Fazlasıyla romantik..Tül parçayı büzerek ve döndürerek gül formu verdim..ortasına da bir taş yapıştırıp toka aparatına monte ettim..


8 yorum:

  1. Maşallah size, anne kız harika olmuşsunuz. Tütülerinizede bayıldım, bende kilolu gözükürüm diye kendime hiç denemedim ama sizde görüncede çok beğendim :) Bende mi bi tütü etek diksem acaba bilemedim :) Toka fikri çok güzel, çok zarif bi gül olmuş, bunu kesin denicem haberiniz olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikin bence hem de çok şeker oluyor..Size de çok yakışır anne kız..Çok çok teşekkür ediyorum..

      Sil
  2. Ya siz ne kadar tatlısınız maşallah :)model de enk de o kadar güzel ki ve size o kadar güzel yakışmış kii sağlkla iyi günlerde giyinin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum,tatlı olan sizsiniz,sevgiler..

      Sil
  3. Öylesine güzell öylesine analı kızlı şık olmuşunuz ki 41kere maşallah canım... ellerin kolların dert görmesin etekleriniz çokk yakışmış çokk görüntülerse süperr .

    YanıtlaSil
  4. Ay benrim onun o yanak cukurlariniiii. 5Yegenim Gamze ismine gicik oldugu icin yanak cukur dedirtirdi bize hep:)))
    Pek tatlisiniz, masallah ikinizede. Aile mutlulugunuz da daim olsun...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...