Sayfalar

21 Haziran 2016 Salı

Dikiş;Beyaz Fisto Fırfırlı Bluz


Ramazan dikiş konusunda yine çok bereketli geçiyor bu sene benim için..İftarla sahur arası kısa bir zaman olunca,yat kalk bana daha zor geliyor o yüzden sahura kadar dikiş mesaisi yapıyorum :)
Bu kalıpla hali hazırda bir kaç tane bluz diktim mesela :) Kalıbı sevdiysem defalarca kullanabilirim.
Bluz kalıbı 2013 temmuz Burda'sı 130 numaralı retro model..Ben çok sevdim.
Kalıbın etek boyunu biraz kısaltıp fırfır ekledim..


Arka fonum şahane :)) Anne poz verme derdinde,kuzusu doğa ile haşır neşir :) çiçek böcek beşinde :)




Kumaş fotoğraflarda çok net belli olmuyor,yakın çekimde daha net,piti piti bir fisto..


Arka kısım..




O güne dair aile pozomuz da blog arşivinde kalsın o zaman..Küçük hanım şebekliğine dikkat lütfen..Bu aralar garip pozlar vermeyi istiyor daima  :) Anne çek beni diye bitiyor önümde ama pozları görmeyin :)
Sevgiler..

11 yorum:

  1. Fistolu kumaştan yapılmış her şey bana çok güzel geliyor, yaza en uygun kumaşlardan bence, hele bir de beyazsa rengi, en güzeli :) Çok yakışmış, ellerine sağlık, Allah mutluluğunuzu daim etsin :)Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş ve size çok yakışmış, ellerinize sağlık. Benimde iki parça evde fisto kumaşım var,biri beyaz diğeride bordo gibi, ama bir türlü dikemiyorum. Neden derseniz kıyamıyorum kesmeye çok hoşuma gidiyorlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Kıy canım bence,olsun yenisini alırsın,yazın bol bol bulunuyor zaten..

      Sil
  3. Çok tatlısınız maşallah :)Sade ve şık ,iyi günlerde giyinin ...Bu kumaşları ben de seviyorum,benim sarı elbisenin kumaşı da aynı bu fistodan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fisto kumaşı yeri ayrı gerçekten,çok çok teşekkür ediyorum..

      Sil
  4. Ay ben yerim o sebegi ama:)) Uzgunum ama prenses fisto bluzun onune gecti benim icin:))
    Ayni fistonun siyahi var bende, keske beyazi olsaymis! Cok guzel ellerinize saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bluzun önüne geçtiği bir kesin ;) Çok çok teşekkür ediyorum,sevgiler..

      Sil
  5. Sağlıkla,güzelliklerle dolu mutlu bayramlar diliyorum.Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tşekkür ediyorum,sizlere de inşallah,sevgiler..

      Sil
  6. ELİNİZE SAGLIK COK GUZEL OLMUS COK HEVESLENİYORUM İNŞ. GUNUN BIRINDE BENDE SİZİN GİBİ DIKEBILIRIM.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...