Sayfalar

6 Aralık 2010 Pazartesi

12Dk'da Pizza





Malzemeler
Hamuru İçin:
10 yemek kaşığı un
2 yemek kaşığı yoğurt
2 yemek kaşığı zeytinyağı
1 tutam karbonat ya da kabartma tozu
1 tutam tuz
1 adet yumurta
Yapılışı :Hamur için gerekli malzemeleri bir kapta yoğuruyoruz.Hazırladığımız hamuru tabanını yağladığımız teflon tencereye yayıyoruz,üzerine damak tadınıza hitap eden dilediğiniz malzemeyi kayabilirsiniz.Salam,mantar,mısır,domates,biber,zeytin....Üzerine kaşar peyniri rendesi.Kısık ateşte ocağı açıp pişiriyoruz.Gerçekten 12 dk da hazır oluyor.Denemeye ne dersiniz.Yaptıktan sonra yorumlarınızı bekliyorum.Hadi afiyet olsun :)

17 yorum:

  1. ımmmm ellerinize sağlık nefis görünüyor hemen denemeli =)

    YanıtlaSil
  2. Tavsiye ediyorum deneyin valla.Hatta denedikten sonraki yorumunuzu da bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Oy oy oy Harika görünüyor,ellerinize sağlık:))

    Bloğumdaki çekilişe beklerim
    http://wwwnisamublogcucom-nisamu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. pizzaya bayılırımmmm:DD ayrıca bloğumu izlediğin için teşekkürederimmmm=)bende seni izlemeye aldım artıkk:)

    YanıtlaSil
  5. aayyy bunu denicem en kısa zamandaa:)) senn de blogun harikaa:))

    YanıtlaSil
  6. bunu mutlaka deneyeceğim. bende elektrikli teflon tencere var onda da olur mu acaba?

    YanıtlaSil
  7. iki dirhem bi çekirdek elektrikli daha geç ısınıyor belki dakika olarak farklı olabilir ama olur illaki.İnan fırında yapılandan daha güzel oluyor,en azından üstü kurumuyor..

    YanıtlaSil
  8. nom nommm tam yemelik valla:)

    YanıtlaSil
  9. ben yaptım blogda da paylaştım..nam nam namm. çok güzel oldu ama mantarım yoktuu:))olsun çok güzeloldu..

    YanıtlaSil
  10. canım şimdi pizza denememden geliyorum sonuç hüsran :((( 10 yemek kaşığı un azmı geldi ne? çok cıvık oldu bende attım :))
    bişey var ama anlamadım eksik :(

    YanıtlaSil
  11. nefis gözukuyo tatlım
    ellerine saglık
    yılbasına yapcam valla 12dk ne ki

    YanıtlaSil
  12. Kesin denicem inanılmaz güsel görünüyor ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  13. Tencerenin kapağı kapatılıyor mu pişerken? Bu arada ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  14. Evet tencere kapağı mutlaka kapalı olmalı hatta pişerken açmayın,bir de un miktarını elinize yapışmıycak kıvama gelene kadar arttırın..

    YanıtlaSil
  15. sahur için hazırladım eşim çok memnun kaldı :) gerçektn hem pratik hem leziz teşekkürlerrr

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...