Sayfalar

2 Aralık 2010 Perşembe

Söz-Nişan Yastığı

Bugün sizlerle fikir vermesi açısından söz yastığımı paylaşıyorum.Eskiden alyanslar tepsilerde sunulurdu,ben bu yastıklara söz hazırlıkları döneminde nette rastladım ve çok beğendim.Hem daha hoş bir sunum oluyor hem de el emeği var.Gördüğünüz gibi yapımı oldukça basit.İhtiyacınız olan biraz kumaş,kurdele ve üzerindeki çiçek.Gerçi süsleme amaçlı başka aksesuarlar da kullanılabilir.Bu sizin hayal gücünüze kalmış.Yastığı şimdi yatak odamda da kullanıyorum.Aynı zamanda sonradan da kullanabileceğiniz bir dekor objesi oluyor.



Nasıl olmuş sizce ?

6 yorum:

  1. güzelmiş, bunca güzellikler niye benim zamanımda yoktu yawww:S

    YanıtlaSil
  2. Benimde Nişan yastığım çok güzeldi kırmızı kadifeden üzerinde beyaz güvercin vardı. Ama o kargaşada neredeler noldu bimiyorum belki bir eş yada dost hatıra olarak almıştır :) Böyle güzel günlerde ben dahil elime ne geçerse saklamak için alıyorum. Kına mendili, nikah şekeri.. hatta en yakın arkadaşımın nikahından sonra otelin lobisinde nikah için yön gösteren isimlerinin yazılı olduğu çok güzel küçük tabelayı almıştım. nikahtan sonra tabi hahaha :)

    YanıtlaSil
  3. çok beğendim...bizde nasipse hafızlık törenimizde taç yastığı olarak kullanmayı düşünüyoruz...yapabilirsek tabi...:)

    YanıtlaSil
  4. valla harika olmuş kız kardeşim nişanlanacak inşallah yakında ona yapabilirim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...