Sayfalar

12 Aralık 2010 Pazar

Bende Mim'lenmişim :)

Bloğunda Demetcim beni mimlemiş :)


1.Yeni yıla nasıl ve kimlerle girmek istiyorsun?
Gönül isterki tüm sevdiklerimizle beraber yeni yıla girelim..Ama ablam,kuzenler ve arkadaşlar (Gençler diyelim kısaca) yine birlikte toplanıp eğlenmek istiyoruz.Eee birde eşim olunca yanımda tamamdır ;))
2.Yeni yılda neler yapmak istiyorsun?İş hayatına hızlı bir giriş yapmak hiç fena olmaz :) Öncelikle böyle bir niyetim var.Bunun dışında yapmak istediklerim o kadar çokki.. :) Yeni bir elbise vs vs :)  [Yahuuu yeter ne elbisesi kuzum yaaa !!] eşimin sesi kulağıma geldi nedense ? :)
3.Yeni yıl sizce ne demek?
Yeni yıl demek..Yeni umutlar..Yeni dilekler..Yeni mutluluklar..Yeni başlangıçlar..İnsanın kendini resetlemesi gibi birşey sanırım :)
4.Yeni yılda ne olursa çok mutlu olursun?
Tüm sevdiklerimin ve benim sağlıklı olmam en büyük mutluluk sebebim olur bu kesin..Eee aradada aşkım yine minik süprizler yaparsa hiç fena olmaz :)
5.Yeni yıla dair mesajın nedir?
Herkesin mutluluk içinde,sağlıklı,herşeyin gönüllerince olduğu yeni bir yıl diliyorum..

Ayrıca Demet'e beni mimlediği için teşekkür ederim.. ;)

Bende barim Benli Begonya'yı mimliyim :)

1 yorum:

  1. ricaederim=)bende ilk defa mimlendim ve çok sevdiğim arkadaşım tarafından bende seni mimlemek istedim=) mimlenmek güzelmiş=)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...