Sayfalar

13 Mayıs 2014 Salı

Ferforje Manken


Annelik çok özel bir o kadar da güzel bir duygu.Allah isteyen herkese zamanı gelince tatmayı nasip etsin bu duyguyu..
Bu güzellikler de eşimin bana anneler günü hediyesi..Bi kaç zaman önce beğenmiştim bu mankeni...Bi gün alalım niyeti ile çıktık.Kaç mağaza gezdik yok.Sonra vazgeçtim..Ama eşim soğalsun yanında bonusu ile aldı :)


Artık diktiklerimi zatı muhteremin üzerinde sergilerim :) Bu arada daha önce bahsetmiş olabilirim belki ama yine yazıyım.Ben birşey yapınca bir süre gözümün onunda tutarım bakar bakar severim.Diktiğim birşey ise,askıya asar eşime gösteriyim diye en göz önünde kalır.Orada kalırken  de güzel güzel seyrederim :)
Unutmadan bu güzellik English Home'dan.Linens'te de var ama fiyatı biraz daha fazla.Bilginize ;)
Sevgiler

9 yorum:

  1. Kataloga her baktığımda dikkatimi çeker çok zarif duruyor güle güle kullan canım anneler günün geçte olsa kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  2. çooooo güzel bir hediye:) iy günlerde kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım tam senlik.Halıyı da çok beğenmiştim bende yerine de çok çokkk yakışmış:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben mankeni epeydir istiyordum.Halı da eşimin çok hoşuna gitti ikisinide aldık..Çok teşekkürler canım..

      Sil
  4. Çok sevimli, ferforje sonuçta:)) iyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
  5. bayıldım bu mankene... ne kadara almış acaba???:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 130 lira,indirim vardı o dönem 100 civarı bir fiyata geldi :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...