Sayfalar

28 Mayıs 2014 Çarşamba

Portakallı Kek ve Son zamanlar..


Merhabalar
Ülkece sıkıntılı günler yaşadık.Hayatını gaybeden madencilerimize Allah'tan rahmet,yakınlarına ise sonsuz sabır diliyorum..Böylesi olaylardan fazlası ile etkilenen bir yapım var.Hala etkisini üzerimden atamadım.Üzerine bir de geçen haftadan beri kızım rahtasız.Bir kaç gün ateşle mücadele ettik.Ardından grip başladı.İştah sıfır.Sütünü içerdi artık onu bile içmiyor.Ateş sonrası uzunca bir süre benim gözüme uyku girmiyor.Yine ateşi çıkacak endişesi ile :(
Yavrum inşallah en kısa zamanda iyileşir..
Bir de deprem var tabi..Allah'tan evde değildik.8 katta oturuyorum ben.Emin daha çok hissedildi.Mutfakta dolap içinden bardaklar devrilmiş.Garip ama ben hala sallanıyorum durmadan..
Bu süreçte aslında bir sürü dikiş de diktim fırsat bulup fotoğrafladıkça paylaşıcam hepsini..


Portakallı kek tarifim buradan.
Sevgiler..

10 yorum:

  1. Nefis görünüyor canım eline sağlık. Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. çok çok geçmiş olsun canım :) en kısa zamanda iyileşir inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım,çünkü malesef hala iyileşemedi :(

      Sil
  3. Çok çok geçmiş olsun umarım çabuk düzelir bu arada kek harika görünüyor ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun tatlışa..
    Kek de nefis görünüyor ama canııım ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...