Sayfalar

7 Mayıs 2014 Çarşamba

Somon Puantiyeli Dantelli...


Sanırım bir ay önceydi Bakırköy pazarına gitmiştim.Bu güzel kumaşı da oradan almıştım.Cıvıl cıvıl diğer kumaşlarım gibi..Birsürü de dantel ıvır zıvır aldım.Pazarda inanılmaz ucuz.Bedava resmen.
Kumaş o kadar güzel ki ikimize de birşeyler dikmek istedim.Kızıma elbise.Bana da bir bluz oldu..
Kızımın ki pratik kesim.Alt etek kısmı yarı kloş.Üst kısım dikdörtgen bir parça.Birde askı ekledim.Arka kısma düğme yapıcaktım sonradan çıt çıt yaptım.Önde düğme var zaten arkada da düğmeleme işi olmasın istedim.
Dün askıları ayarlamadan bir prova yapıyım dedim.Giydirdim kızıma.Öyle hoşuna gitti ki.Etek boyu uzun olduğu için eteğini savurdukça güldü :) Çıkartınca da pek üzüldü.. 


Benim bluzum ise tam hüsran meselesi.Pratik kesseydim daha iyiydi.2013 Şubat Burda'sından 134 numaralı model.Öyle basit birşeydi ki.Tek ayrıntı göğüs altı pensi.Yalnız bir kol oyuntusu yapmışlar mümkün değil giyemem o biçimde.Mecburan kol altından içe girmek zorunda kaldım.Yaka açıklığı da cabası..Bazen kalıplar bi acaip oluyor cidden.Mesela geçende diktiğim ceketin kalıbının da kolunda sorun vardı.Bak şimdi o da aklıma geldi.Kol tam oturmuyordu.Uğraş dur..
Fotoğraftan da belli olduğu gibi kumaş oldukça ince.O yüzden astarlı yaptım.Ve kollara dantelleri ekleyerek biraz farklılık katmak istedim..

Kısacası danteller pasteller favorilerim şu sıra..
Sevgiler..

26 yorum:

  1. Aman Allah'ım, ne güzellik böyle! Hayran kaldım ♥

    YanıtlaSil
  2. şahaneeee :) nasıl güzel bir kumaş bu bayıldım :)buluzu kurtarabilmene çok sevindim :)iyi günlerde kullansın minik te

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım..Evet olmasaydı çok üzülürdüm çünkü kumaşı çok beğenerek almıştım..Sevgiler..

      Sil
  3. Ayy çok ciciler canım yaa ellerine sağlık..Ahh şu istanbul pazarları, fena kıskanıyorum :( Canım senin bluz gayet iyi görünüyor, giydiğinde mi sorun var bilemedim.. Çok severim bu rengi :) Sevgiler canımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Sibel'cim..Yok yok problemi halletim koltuk altıntan girerek..Pazarlar çok iyi oluyor cidden,aşırı uyguna alınıyorr malzemler.Tuhafiyedeki fiyatının yanında bedava resmen..Sevgiler canım..

      Sil
  4. Çom sevimli güle güle giyin anne kız:)

    YanıtlaSil
  5. Harika olmuş renk çok güzel güzel günlerde kullanin

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar kızın çok şanslı böyle güzel ciciler diken annesi var. Ellerine emeklerine sağlık. Banada beklerim Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  7. çok şirin vede zevkli bir çalışma olmuş bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler..Evet renkler ve desen güze olunca :)

      Sil
  8. Elbise de fotoğraflar da çok güzel ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  9. Kumaşın gerçektende çok güzelmiş.Bende 2 kere gittim bakırköy pazarına hiç birşey bulamadım maalesef:)ama favorim kadıköy pazarı her zaman istediğini bulabiliyorsun:)Burdanın kalıpları çoğu zaman bozuk çıkıyor.Kol oturmaz,bel oturmaz vb.Ama buğlemin elbisesine bayıldım.Güle güle giyinsin.Sevgiler......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Avrupa yakasının en uç köşesinde olduğum için malesef anca oraya gidebiliyorum canım..Kalıplar evet bazen bir tuhaf,iş başa düşüyo..Çok teşekkürler canım..

      Sil
  10. rengine bayıldım çok hoş güle güle giysin fıstık :)

    YanıtlaSil
  11. harika olmusss ben cok begendim heleki renkleri ve o dantel detayi beni benden aldi :) sen bu isi biliyorsun.Benim sana bir sorum olacak.Kendime türkiyeden dikis ve nakisi olan bir makina almak istiyorum.Tavsiye edebilecegim iyi ve uygun fiyatda bir makina varmi??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım yaa benimki en basit modeli.Öyle nakış falan düşünmediğimden teferuatlı bişi almadım.İnan tecrübe sahibi değilim nakışlılar konusunda.Bu da şimdilik işimi görüyor..

      Sil
  12. ikinize de nasıl yakışacak güle güle giyin.nevin

    YanıtlaSil
  13. Renkte modelde harika olmuş bayıldım ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  14. ne kadar da güzel olmuşlar ellerine sağlık hamarat insan :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...