Sayfalar

31 Ocak 2011 Pazartesi

Betty Boop Çanta


Merhabalar :)
Herkese mutlu,güzel... haftalar diliyorum.Hem evli olup hemde çalışmak doğrusu epey tempolu birşey.Alışıyorum artık yavaş yavaş.Bazen eskisi gibi bazı şeylere zaman ayıramamak canımı sıksa da bir şekilde yetişmeye çalışıyorum.Haftasonu yine koşturmacayla geçti.Haftasonu gezmeler ve ziyaretlerden sonra pazar gece ev temizlemelerine alıştım mesela :)Bu haftasonu epey alışveriş yaptım.Maaşı almadan harcadım desem yeri :)Ama indirimler karşısında dayanamıyor insan.Bir an önce gtmeyenleriniz varsa tavsiye ederim,sonralara birşey kalmıyor.Aldığım cicileri de bir ara paylaşıcam.Komik rakamlara çok güzel şeyler aldım,kısacası kendimi mutlu ettim :)
Gelelim bu şirin şeye.Limongadan aldım bunu.Hediye çeklerim vardı onları kullanıyım diye aldım,ama çok sevdim.Bu kadar büyük olacağını sanmıyordum ama kocaman.Çok da düşük fiyatlı birşeydi.Bir sürü gözü var.Yaz gelsede taksam diyorum.Malum bu havalara pek uymaz.


Sevgiler :)))))

3 yorum:

  1. Çok sevimliii:)
    Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  2. çok sevimli iyi günlerde kullannn.

    YanıtlaSil
  3. EZGİ KORKMAZ;teşekkür ederim,
    ÖZLEMCE;teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...