Sayfalar

4 Ocak 2011 Salı

Güller ....


Daha önceki postlardan da bilenleriniz var sanırım eşim iş seyahati için Isparta'ya gitmişti.İşte bunlarda Isparta'dan gelenler.Isparta gül yetiştiriciliğinin en çok olduğu il olması nedeniyle orada üretilen güllü sabun,losyon,krem,reçel,mum,gül suyu,gül çayı ve fotoğraflanmadan biten güllü lokumlar.Hepsi misler gibi  kokuyor.




Gördüğünüz yapraklardan çay yapılıp içildiğinde kabızlığa iyi geliyormuş.Böyle bir sıkıntısı olana tavsiye olunur.Sinameki ile birlikte denedim,böylelikle sinamekinin o kötü kokusunu biraz da olsa hafifletti.


Bunlar da mumlar çok cici görünümleri var ve bunlar da gül kokulu :)
Sevgiler....

8 yorum:

  1. gül kokusuna bayılırım çok güzeller güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeller. Mumlara bayıldım özellikle.

    YanıtlaSil
  3. Harikulade, güle güle kullanınnn..Kocama "sen Isparta' ya gitmeycen mi" diye de sesleneyim ben de..

    YanıtlaSil
  4. ne kadar güzeller yaa güle güle kullanın eşiniz de çok düşünceli tebrik ediyorum kendisini :) Bir tane kolonyada alıp gelebilirdi herşeyden almış valla şanslısınız :)

    YanıtlaSil
  5. my pink world;teşekkürler tatlım
    asahhara;bende çok beğendim mumları çook ciciler :)
    reyhane;:))) teşekkürler,ıspartaya giden yakınınız varsa mutlaka isteyin,mesala kremi kullanmam diye düşünüyodum deneme amaçlı sürdüm,inanılmaz güzel bir kokusu var,teni de yumuşacık yapıyor :)
    Sayın KARACA;teşekkür ederim.Herkesin eşi kendine göre en mükemmelidir sanırım,benim ki de öyle gerçekten.Kolonyayı görmedi sanırım onu görse onu da alırdı :)

    YanıtlaSil
  6. canım bendede gül kolonyası var o kadar harıka kokuyorkı ellerden kokusu cıkmıyo.(bildiğimiz gül suyu değil ama)bu gül ne nimetli bir çiçek :)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzeller:)Ayyy o güllü lokumlar nasılda lezzetlidir:))

    YanıtlaSil
  8. elif'in damlası;eminim o da mis gibi kokuyordur tatlım :)
    nisamu;evet öyleydiler tatlım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...