Sayfalar

8 Ocak 2011 Cumartesi

Şirin Börekler...

Merhabalar..
Hepinize iyi haftasonları diliyorum.Ve size haftasonu kahvaltısına bu cici görünümlü milföy böreklerini hazırlamayı öneriyorum.Haftasonu kahvaltılarının herkes için ayrı bir yeri var biliyorum.Diğer kahvaltılardan daha özenli,daha süslü hazırlanır masalar.Hatta davet masası gibi dolar taşar.Tüm ev sakinleri evdedir.Birlikte olmanın tadı masa da yapılan uzun sohbetlerle çıkarılır.Huzur vardır.Koşturmaca,bir yerlere yetişme telaşı olmadan,tüm zevki alınarak yenilir,içilir...
Bu cici şeylere Yeşim'in bloğunda rastladım.Yapılışını güzelce fotoğraflamış,sağolsun.Yapmak isteyenler Yeşim'in anlatımında yararlanabilir.Ne yaratıcıyız biz kadınlar ya,bravo bize :)
Sevgiler...

6 yorum:

  1. mis gibi olmuşlar ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. off off muhteşemlerr,hemde sosisli sanırım ama hiç faketmezki milföye herşey yakışır,ellerine sağlık.bende önem veririm kahvaltıya çok.ımmmmmhh olsada yesek ayol :))

    YanıtlaSil
  3. şekli değişik olmuş,ellerine sağlık canım çekmedi desem yalan olur:)))

    YanıtlaSil
  4. Sayın KARACA;teşekkürler :)
    elif'in damlası;sende yap tatlım tavsiye ederimm..
    Meraklı Beti;ben de çok severek hazırlıyorum,hem görüntüsü hoş oluyo hem yemesi..

    YanıtlaSil
  5. enfes gözüküyorlar:) şekilleri ne kadar tatlı olmuş:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...