Sayfalar

10 Ocak 2011 Pazartesi

Havuçlu Yoğurtlu ve Yeni Mucizem

Aslında bu herkesin yaptığı bir şey ama ben paylaşmak istedim.Aslında belki mucize dediğim şeyi de biliyorsunuz amaan her neyse işte.Geçen gün yemekteyiz programını izlerken öğrendim,rondonun aynı zamanda rende de yapabileceğini.Bu aleti blender olarak kullanıyordum ama bu parçalarını hiç kullanmamıştım.Eşim bu havuçlu yoğurtluyu çook seviyor,hatta kahvaltı da bile yiyor desem :)) Neyse bu sefer bu aletle yapıyım dedim.Ya müthiş birşey bu,kollarım kopuyor,tırnaklarım,ellerim mahvoluyordu rende yaparken.Süper birşey bu saniyeler içinde rendeleyiveriyor.Belki bilmeyenler vardır benim gibi,onlarda öğrenmiş olur :)

İşte bu parçası ile hallediyor bütün işi :)


İşte sonuç bu nasıl ama süper değil mi ?
Tarife gelince malum havuç rendesini biraz sıvı yağda kavuruyoruz.Soğuduktan sonra da yoğurtla karıştırıyoruz,hepsi bu kadar.Davet masaları için pratik bir sunum.Üzerine bir tutam maydanoz ya da dereotu ile süsleyebilirsiniz :)

10 yorum:

  1. en lezzetli sunum bende sık yaparım ellerine sağlık pratikleştikçe sende çok yaparsın artık:)

    YanıtlaSil
  2. Afiyet olsun..İçine bir dahakine dövülmüş ceviz de eklemenizi tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık canım çok güsel gözüküyor,benim eşimde bayılıyor ama canım birde biraz ceviz eklersen tadı daha bi başka oluyor,sarımsakda yazmamışsın hani sarımsakla aranız iyiyse bir diş rendeleyebilirsin

    YanıtlaSil
  4. canım biraz mayonez 1-2 diş sarımsak ekleyerek de denemelisin mutlaka o zaman daha başka oluyor tadı.Eline sağlık afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  5. kiraz çiçeği;değil mi hem de çok hafif oluyor,sık sık yapıyoruz,
    Burcu;tatlım fikir için teşekkürler,bir daaha ki sefer öyle deneyeyim :)

    Melc;canım Burcu da aynı şeyi söylemiş cevizi deniycem ama,sarmısakla malaseff aramız yok,

    vanilya's;tatlım sanırım herkes farklı yapıyor,mayonezli de deniycem :)

    YanıtlaSil
  6. cnm ben buna mayonez ve bı kac dısde sarımsak eklıyorum oyle daha ıyı oluyor.denemenı tavsıye ederım eşin bundan daha cok sevıcektır emın ol.öpüldün :)

    YanıtlaSil
  7. Ben de bu robottan almayı düşünüyorum da memnun olup olmadığının sorabilir miyim?
    AYNUR

    YanıtlaSil
  8. elif'in damlası;deneyeceğim tatlım :)
    adsız;memnunum tatlım,rondo,blender,mikser hepsini içeriyor,tavsiye ederim..

    YanıtlaSil
  9. blogunu yeni keşfedenlerdenim.eğlenceli bi blog hemen izlemeye aldım..O robotun aynından bende de arzumun var bende blender ve çırpma telini kullanıyodum.Eşim yemekte soğan görmekten nefret eder bende soğan rendelemekten..O sevmiyo diye mecburen soğanı rende yapardım Geçen bende 6 aydır elimin altındaki aletin rendesini keşfettim..Büyük kolaylıkmışş yani yalnız değilsin bende yeni öğrednim :)

    YanıtlaSil
  10. Pombişçe;teşekkür ederim canım hoşgeldin sayfama,demek yalnız değilmişim :)SEvgiler..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...