Sayfalar

17 Ocak 2011 Pazartesi

Patik


Merhabalar
Mutlu,güzel,sağlıklı bir hafta diliyorum herkese :)
Bu gördüğünüz şeylerde haftasonu yapılanlardan.Yeni kumaş almaya vakit olmayınca evdeki kalanlar değerlendiriliyor.Ben de bunlardan ayaklarımı sıcacık tutacak bir patik yaptım.Yapımı oldukça basit.

Bu parça tabanı oluşturuyor.

Bu da patiğin ön kısmı.Oval olan kısım tabanın ön kısmıyla birleşiyor.

Bu da ayağımızı saracak olan yükseklik kısmı.Bu parça da tabanla birleşiyor.Hepsi bu kadar işte.Bir de biraz kokoş olsun diye çiçeği var.
Sevgiler :)

6 yorum:

  1. deli şeey senii!! ben o minicik parçaları olan işleri hiiç beceremiyorum, maşallah elinden her bi iş geliyo, yemek dikiş vs..:) güle güle giyy:))

    YanıtlaSil
  2. çiçeğiyle çok havalı olmuş ellerine sağlık ;)

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık ne güzel olmuş yapımı da çok basitmiş:)

    YanıtlaSil
  4. ellerine emeklerine sağlık güzel kardeşim çkk güzel olmuş yapımınıda paylaşman iyi olmuş sanırım polar kumaştan tikmişsin en kısa zamanda bende denicem.sanda mutlu sağlıklı haftalar canımm..

    YanıtlaSil
  5. mODAVESAİRE; övgü dolu sözlerin için çook teşekkürler şekerim,ama ben biliyorum senin de ne kadar hamarat olduğunu..
    Sayın KARACA;teşekkür ederim canım
    cemre;evet canım yapımı oldukça kolay yapabilirsin sen de :)
    YURDAGÜL;güzel sözlerin için çook teşekkürler ablacım,evet yapımı oldukça basit yapabilirsiniz,
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. aaa ne hoş.bayıldımmmm.güle güle kullan...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...