Sayfalar

24 Ocak 2011 Pazartesi

Fuşya ...


Günaydınnn :))
Bugün pembe pembe giyinip haftaya mutlu başlamak istedim,çünkü bu hafta benim için özel bir gün var :))
Herkese mutlu ve iyi haftalar diliyorum.Bugün İstanbul çok soğuk.Bu arada biz resmen gece güne başlıyoruz.Sabah işe gitmek için 5.15'te kalkıyoruz :( Gerçi alıştım artık,ama haftasonundan sonra ilk gün zor oluyor.İstanbul trafiği çok kötü.



Gömlek:Zara(Kids :))
Etek:Levi's
Kolyeler:Koton(Bu aralar Koton kolyelere takmış durumdayım,gittiğimde doğru oraya yöneliyorum)
Kazak;?
Sevgiler :)))))

5 yorum:

  1. pembiş pembiş ne güzel...bende kendim içn erken kalkarım derdim 6.45 te yollara düşüyorum :) ..sen ezan okunmadan yoladasın allah kolaylık versin.. :P

    YanıtlaSil
  2. amanınn kargalardan bile önce sanırım bu saat:D yaşam zor istanbulda hele daha zor. ama hoşluklarla hayatı kolaylaştırmak elimizde, iyi haftalar canım:)

    YanıtlaSil
  3. uff tatlım cidden cok zor.Allah kolaylık versin diyorum.Çok şeker olmuşsun ne güzel iş yerinde dilediğin gibi istediğin rengi giyinebilmek

    YanıtlaSil
  4. kotonnun aksesuarları yükselişe gecti bu arada
    adresim kovakadiniyimben.blogspot.com olarak değişti.
    tekrar izleyiciniz oldum.

    YanıtlaSil
  5. cido;teşekkürler canım,evet öyle tatlım çok erken oluyor :(
    kiraz çiçeği;evet canım epey zor yaşam ist'da ama alışıyor zamanla insan,neyse ki uykuyu çok sevmem,erken kalkmalara alışığım :)
    vanilya's;teşekkürler tatlım :)
    KOVA KADINIYIM BEN;ben de tekrar izlemedeyim canım,sevgiler..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...