Sayfalar

11 Ocak 2011 Salı

Fiyonk,çiçek,peçete halkası...


Merhabalar
Bugün haftanın ikinci günü geç kalan bir iyi haftalar dileği ile başlıyorum sözlerime.Malum artık çalışıyorum,tam bir koşturmaca oluyor.İlk iş haftamda eşimden yine ayrıyım :( Bu sefer de Kütahya yolcusu.Gelsin porselenler :)))
Gelelim son hazırladığım peçete halkalarına.Bunları haftasonu hediye olarak hazırladım.Kuzenime hediye ettim.Kendileri şu sıralar Kanada'dalar artık.Kuzenim beğendi ya siz?
Yapımı oldukça basit.Üzerindeki çiçekler hazır satılıyor.Bir de kurdeladan fiyonk hazırladım.Bu kez  halka olarak tuhafiyelarde satılanlardan kullandım ve üzerini kurdela ile sardım.Hepsini yapıştırmak için silikon tabancası kullandım,hepsi o kadar
Sevgiler :))




7 yorum:

  1. Peçete halkaların çok güzel olmakla birlikte... Yeni işin hayırlı uğurlu olusun şekerim ;) başarılar dilerim çalışma hayatında ;)

    YanıtlaSil
  2. Canım,
    öncelikle işin hayırlı olsun. Güle güle gidip gelmen nasip olsun.
    Ellerine sağlık. Harika olmuş.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  3. Pratik ve çoook şık, beğenilmez mi hiç, ellerine,zevkine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Çok hoş olmuşlar, ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  5. Sayın KARACA;teşekkür ederim tatlım :) beğenmene sevindim..
    bülbülünyeri;teşekkür ederim,emeklerimin beğenilmesi çok hoşuma gidiyor :)
    banuca,ablacım çook teşekkür ederim,senin beğenmen benim için ayrı bir mutluluk :)
    fundaceyhan;teşekkür ederim tatlım :)

    YanıtlaSil
  6. Benim birtanecik bebeğim yine harikalar yaratmış :)
    Adsız=Seni çok seven kocişin ;)

    YanıtlaSil
  7. :)) ben kocişimi çok özledim ama yaa :( İş yerinde bu yorumu gördüm ve keyfim yerine geldi...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...