Sayfalar

3 Ocak 2011 Pazartesi

Dalmaçya Desenli Kaplama Kutu

Düzenleme çözümlerini çook seviyorum.Bir de el emeği ise benim için daha da kıymetli oluyor.Bu kutuyu dün hazırladım.Kumaş tanıdık gedi mi?Kapı altlıklarını yaptığım kumaş.Siyah ve beyaz bizim eve de uyum sağlıyor,ben de kalan kumaşı bu şekilde değerlendirdim.İçini de saten kumaş ile kapladım.Önce kılıfları dikiş makinasında diktim sonra da silikonla karton kutuya yapıştırdım.İşte sonuç.Şimdilik parfüm ve kremleri koydum.Ama daha sonra değişebilir.Nasıl olmuş,beğendiniz mi ?


9 yorum:

  1. Ellerine sağlık çok güzel olmuş canım:)

    YanıtlaSil
  2. çok hoş şeyler çıkarıyorsun ya.takdir ediyorum seni,çokta beğeniyorum emeklerini.
    ellerine sağlık.kolay gelsin

    YanıtlaSil
  3. çok beğendim cnm harika olmuş

    YanıtlaSil
  4. OoOoOoOoo çok güzel olmuş bu. :)

    Siyah beyazda çok güzel.

    Ellerine sağlık, güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  5. çok tatlı olmuş bayıldım! fikir de ortalığı, dağılan makyaj malzemelerini, kozmetikleri, parfümleri derlemek toparlamak için harika, ben de hemen bir tane yapmayı planlıyorum. Deseni farklı seçerim herhalde ama kutu kaplama fikrine bayıldım. Fikir için teşekkürler ve ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
  6. nisamu;teşekkürler canım:)
    eslemce;canım ya çook teşekkür ediyorum,böyle güzel şeyler yazınca acaip mutlu oluyorum,daha çok hevesleniyorum yapmak için,
    vanilya's;teşekkürler tatlım,
    hobivakti;beğenmenize çook sevindim :)
    Lirean;yap tatlım,seninkini de görelim ama,eminim sen de çook güzel süsleyeceksin,sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. Selfecim teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  8. harika olmuş hayatım bu ne güzellik ya çok zevkli:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...