Sayfalar

5 Ocak 2011 Çarşamba

Glade Sense&Spray


FikriMühim'den Glade Sense&Spray aktivitesi ile ilgili paketim 2 gün önce elime ulaştı.Gördüğünüz gibi oldukça cici bir paket hazırlanmış.Glade Sense&Spray Hareket Sensörünü sahip Akıllı Sprey.Sensör sayesinde sadece evde olduğumuzda kullanıldığından çook ekonomik oluyor.Önceleri evde olmadığımızda boşa parfüm sıkıyor ve bitiyordu.Şimdi ise bulunduğumuz ortamı sadece biz oradayken ferahlatıyor.Paketin içerisinden tüm koku çeşirlerinden vardı.Biz öncelikle Clean Linen'i denedik.İnanılmaz güzel kokuyor.Yeni yıkanmış çarşaf kokusu.O kadar güzelki.Hani makinadan çamaşırları çıkarınca etrafa misler gibi kokular yayılırya işte aynen öyle.Çok güzel kokuyor ve diğer oda kokuları gibi insanı boğmuyor.Diğer bir çeşidi ise lavanta.Lavanta kokusunu ben çook seviyorum:Eminim birçok kişi de aynı fikirdedir.Ancak bunu denememiz için biraz beklememiz gerekecek çünkü bir tüp 30 gün kadar sürüyormuş.Bu da daha güzel bir tarafı.
Misler gibi koksun evlerimiz :)


3. ise Morning Freshness :)



Kutusu da çok şeker süslenmek üzere kaldırıldı :)

4 yorum:

  1. Ohhh misler gibi oldu desene ev.

    YanıtlaSil
  2. asahhara;evet canım aynen öyle ;)sensör çok ekonomik bir çözüm olmuş...

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, ben de üyeyim ama bana gelmedi Glade :( Mail geldi halbuki ama fm sayfamda gözükmedi. Neyseki anneme gelmiş, kuponlardan birini bana verdi :) Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  4. Müge;teşekkür ederim,gelince sizde güle güle kullanın,misler gibi koksun eviniz :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...